1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I write a book."

"I write a book."

Çeviri:Ben bir kitap yazarım.

January 15, 2014

16 Yorum


iremisgodbro

arada a kelimsei olduğundan bir kitap okurum oluyor

February 21, 2015

BADEGVEN

Aynen

November 14, 2017

Sevda12370

Writes neden olmuyor?

August 8, 2015

candasinanc18

I you we they Write He she it Writes

October 22, 2015

Tavpati

çünkü s takısı sadece he she it veya tekil nesnelerde kullanılır I YOU WE THEY gibi yerlerde kullanılmaz

January 19, 2016

hmtkd60

İ see ; goruyorum oluyorda , i write a book nasil bir kitap yaziyorum olmuyor.

September 17, 2015

mydogan

yazıyorum neden yanlış. Yani; ben bir kitap yazıyorum neden hatalı

March 27, 2015

cihatvar

yaziyorum = şimdiki zaman "ing" takısı getirilmeli fiile. fiil "writing" olmali, ozneden sonra "am-is-are" gelmeli.

normalde turkcede ben kitap yaziyorum deriz, geniş zaman olarak kullaniriz bu cumleyi fakat ingilizcede boyle kullanilmiyor. ve bize sunulan ingilizce cumlesi ne ise, mantik hatasi aramadan cumlenin cevabini vermek gerekir.

June 23, 2015

Iksu18

BEN O KADAR GÜZEL YAZDIĞIN İÇİN SANA BİR LİNGOT VERİYORUM BÖYLE YAZMAYA DEVAM ET :))

June 12, 2017

ekrem041

ben bir kitap yazdım dedım neden yanlış dedii..nersinde hata..

September 25, 2015

mehmet860512

ben bir kitap yazdim dersen gecmis zaman olur ama burda genis zamandan bahsediyo o yuzden

November 12, 2015

BADEGVEN

Yazdım çünkü geniş zaman değil.Konu geniş zaman

November 14, 2017

Nehir113813

Yanlisikla beyaz bir kitabim var yazmişim

November 8, 2017

Hayatnehir1

???

November 14, 2017

SaniEralp

book kelimesini anlamadı.

November 17, 2017

adaletkral

çok kolay amk amk

March 14, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.