"I write a book."

Çeviri:Ben bir kitap yazarım.

4 yıl önce

16 Yorum


iremisgodbro

arada a kelimsei olduğundan bir kitap okurum oluyor

3 yıl önce

BADEGVEN

Aynen

1 yıl önce

Sevda12370

Writes neden olmuyor?

3 yıl önce

candasinanc18

I you we they Write He she it Writes

3 yıl önce

Tavpati

çünkü s takısı sadece he she it veya tekil nesnelerde kullanılır I YOU WE THEY gibi yerlerde kullanılmaz

2 yıl önce

hmtkd60

İ see ; goruyorum oluyorda , i write a book nasil bir kitap yaziyorum olmuyor.

3 yıl önce

mydogan

yazıyorum neden yanlış. Yani; ben bir kitap yazıyorum neden hatalı

3 yıl önce

cihatvar

yaziyorum = şimdiki zaman "ing" takısı getirilmeli fiile. fiil "writing" olmali, ozneden sonra "am-is-are" gelmeli.

normalde turkcede ben kitap yaziyorum deriz, geniş zaman olarak kullaniriz bu cumleyi fakat ingilizcede boyle kullanilmiyor. ve bize sunulan ingilizce cumlesi ne ise, mantik hatasi aramadan cumlenin cevabini vermek gerekir.

3 yıl önce

Iksu18

BEN O KADAR GÜZEL YAZDIĞIN İÇİN SANA BİR LİNGOT VERİYORUM BÖYLE YAZMAYA DEVAM ET :))

1 yıl önce

ekrem041

ben bir kitap yazdım dedım neden yanlış dedii..nersinde hata..

3 yıl önce

mehmet860512

ben bir kitap yazdim dersen gecmis zaman olur ama burda genis zamandan bahsediyo o yuzden

3 yıl önce

BADEGVEN

Yazdım çünkü geniş zaman değil.Konu geniş zaman

1 yıl önce

Nehir113813

Yanlisikla beyaz bir kitabim var yazmişim

1 yıl önce

Hayatnehir1

???

1 yıl önce

SaniEralp

book kelimesini anlamadı.

1 yıl önce

adaletkral

çok kolay amk amk

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.