1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I write a book."

"I write a book."

Çeviri:Ben bir kitap yazarım.

January 15, 2014

18 Yorum


iremisgodbro

arada a kelimsei olduğundan bir kitap okurum oluyor


Sevda12370

Writes neden olmuyor?


candasinanc18

I you we they Write He she it Writes


Tavpati

çünkü s takısı sadece he she it veya tekil nesnelerde kullanılır I YOU WE THEY gibi yerlerde kullanılmaz


hmtkd60

İ see ; goruyorum oluyorda , i write a book nasil bir kitap yaziyorum olmuyor.


mydogan

yazıyorum neden yanlış. Yani; ben bir kitap yazıyorum neden hatalı


cihatvar

yaziyorum = şimdiki zaman "ing" takısı getirilmeli fiile. fiil "writing" olmali, ozneden sonra "am-is-are" gelmeli.

normalde turkcede ben kitap yaziyorum deriz, geniş zaman olarak kullaniriz bu cumleyi fakat ingilizcede boyle kullanilmiyor. ve bize sunulan ingilizce cumlesi ne ise, mantik hatasi aramadan cumlenin cevabini vermek gerekir.


Iksu18

BEN O KADAR GÜZEL YAZDIĞIN İÇİN SANA BİR LİNGOT VERİYORUM BÖYLE YAZMAYA DEVAM ET :))


ekrem041

ben bir kitap yazdım dedım neden yanlış dedii..nersinde hata..


mehmet860512

ben bir kitap yazdim dersen gecmis zaman olur ama burda genis zamandan bahsediyo o yuzden


BADEGVEN

Yazdım çünkü geniş zaman değil.Konu geniş zaman


Nehir113813

Yanlisikla beyaz bir kitabim var yazmişim


SaniEralp

book kelimesini anlamadı.


adaletkral

çok kolay amk amk


GlcihanDum1

Yazarım cevaplarin aradinda yoktu. Cevapların arasinda yazarız var. Yanlış haxirlanmus soru!!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.