1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "Yo nunca habría usado este b…

"Yo nunca habría usado este bolígrafo para escribir."

Traducción:Jo no hauria emprat mai aquest bolígraf per escriure.

April 18, 2016

3 comentarios


vicent-1999

Les paraules "este" i el verb "gastar" deurien de poder ser utilitzades ací, ja que estan enregistrades i acceptades amb el significat de l'oració.


Nagore921576

En una de las oraciones que te dan para elegir la correcta he detectado un pequeño error. Debería ser Jo mai he emprat aquest bolígraf Per A escriure.


TotiNedador

Davant d'infinitiu es pot prescindir de la preposició A i fer servir sempre PER, tant si és causa com si és finalitat.

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.