Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Der Käse schmeckt gut."

Çeviri:Peynirin tadı güzel.

2 yıl önce

12 Yorum


Risu.
Risu.

Der üzerinde bu yazıyordu ben de 'Bu peynirin tadı güzel' diye çevirdim yanlış mıdır?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • "Bu peynirin tadı güzel." = "Dieser Käse schmeckt gut."

"Der" burada artikel görevinde, eğer cümlede artikel değilde işaret zamiri (bu vs.) görevinde olsaydı şu şekilde bir cümle olurdu: "Der ist gut." (Bu iyi.)

2 yıl önce

EvrenYalci1

Der käse peynirin kelimesinin artikeli o bu anlamında degil.peynir anlamında

4 ay önce

yceldeniz

evet

1 yıl önce

ufuk136864

Gut desek neden kabul olmaz? :)

9 ay önce

YamurTakn

Peynir lezzetli iyi yazsim yanlis diyo ama ya

1 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Peynir lezzetli." = "Der Käse ist lecker." / "Peynir iyi." = "Der Käse ist gut."

1 yıl önce

okta_gon

peynirin lezzeti iyi yanlış mıdır?

1 yıl önce

YUSUFSAYI

Peynir hoşuma gitti olmaz mi ya mir mi kullanmasi gerekirdi

1 yıl önce

Natherian
Natherian

Den Kâse schmeckt gut. olmazmı ?

1 yıl önce

UFUK972431

lezzetli tadı güzel eş anlamlıdır

1 yıl önce

sevalbayka

Peynirin tadı iyi dedim kabul etmedi

7 ay önce