"O İsviçreli."

Çeviri:Sie ist Schweizer.

April 19, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


SabineBergmann1

Sie ist Schweizerin!!!! Er ist Schweizer.


candost2

İsviçreli bayanlar için "Schweizerin" kelimesi kullanılmalı diye düşünüyorum. Raporladım.


canilecana

Cinsiyet ile kelime arasında bir uyuşmazlık var, ben de ilettim


semra965401

Ja eigentlich sollte Duolingo mir ein Punkt schenken sollte,haha Aber es ist schön ,alle sind aufmerksam sind.weiter so


SabineBergmann1

Warum sollte Duolingo Dir einen Punkt schenken??? :-)


saKAYMAZ1

Sie saygı anlamındada kullanılabiliyor yani Schweizer yanlış olmaya bilir


SabineBergmann1

Hayır, burada değil. Saygı 'Sie' cümle ' Sie sind Schweizer/Sie sind Schweizerin'

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.