"Das Pferd trinkt Wasser."

Çeviri:At su içer.

April 19, 2016

8 Yorum


SefaOzk

At su içti olmaz mı? Zamanları görmedik ama at su içer çok saçma oluyor

April 19, 2016

MeteUlku

"At su içti." (Geçmiş zaman) = "Das Pferd trank Wasser." (Prateritum)

"Trinken (içmek)" fiilinin prateritum geçmiş zaman (fiilde ikinci hâl) çekimlemeleri:

  • ich : trank
  • du : trankst
  • er/sie/es : trank
  • wir : tranken
  • ihr (çoğul "siz") : trankt
  • sie (onlar) / Sie (resmiyetli "siz") : tranken
April 19, 2016

Kbbahar

ingilizcedeki present tense gibi yani

She goes-o gider

He walks-o yürür

August 25, 2016

minski08

bu at demek isteseydik ne olurdu ?

February 5, 2017

EslemBilgi

Das ist Pferd.

July 2, 2017

SevincRhim

At suyu içiyorla at su içerin ne gibi farkı var ki

May 4, 2017

Vusale848878

At su içer - das Pferd trinkt Wasser At suyu içer- das Pferd trinkt das Wasser

January 11, 2018

cavid26

at suyu içiyor neden olmaz

January 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.