Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Pferd trinkt Wasser."

Çeviri:At su içer.

0
2 yıl önce

8 Yorum


Seyfo16
Seyfo16

At su içti olmaz mı? Zamanları görmedik ama at su içer çok saçma oluyor

0
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"At su içti." (Geçmiş zaman) = "Das Pferd trank Wasser." (Prateritum)

"Trinken (içmek)" fiilinin prateritum geçmiş zaman (fiilde ikinci hâl) çekimlemeleri:

  • ich : trank
  • du : trankst
  • er/sie/es : trank
  • wir : tranken
  • ihr (çoğul "siz") : trankt
  • sie (onlar) / Sie (resmiyetli "siz") : tranken
1
Cevap ver2 yıl önce

Kbbahar

ingilizcedeki present tense gibi yani

She goes-o gider

He walks-o yürür

0
Cevap ver1 yıl önce

minski08

bu at demek isteseydik ne olurdu ?

0
Cevap ver1 yıl önce

EslemBilgi

Das ist Pferd.

1
Cevap ver1 yıl önce

SevincRhim

At suyu içiyorla at su içerin ne gibi farkı var ki

0
Cevap ver1 yıl önce

Vusale848878

At su içer - das Pferd trinkt Wasser At suyu içer- das Pferd trinkt das Wasser

0
Cevap ver6 ay önce

cavid26

at suyu içiyor neden olmaz

0
Cevap ver6 ay önce