1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She is a girl and I am a boy…

"She is a girl and I am a boy."

Fordítás:Ő lány, én pedig fiú vagyok.

January 15, 2014

30 hozzászólás


Krisbaudi

Ö egy lány és én fiú vagyok.


dr.SleFere

Ő egy lány és én fiù vagyok


Adam1978

Csak tudnám, miért írják ide az egyik megoldást egyes emberek... Ennyire unatkoznak? :-O


csokisfank

ÉS amolyan kötőszónak minősül fordítás esetén amit nem kell figyelembe venni?

Ő lány ÉS én fiú vagyok - nem helyes? Miért minősül elírásnak?


miklos.balazs

Mert a rendszer nem intelligens. Nem tud sem magyarul, sem angolul, pontosan annyit tud amennyit belétápláltak. Ha ilyenre bukkansz jelentsd alul a hibajelentés gombbal és abból tanul majd a rendszer!


csokisfank

köszönöm a választ


dratth8

Kedves miklos.balazs! Én a hibajelentésnél beírtam hogy a girl szót a csaj szóra a boy szót pedig a pasi szóra is lehet fordítani ! Csak hogy egy kicsit szórakoztasson ez az app! ☺☺☺


Adam1978

Az „ő lány, én pedig fiú vagyok” magyarosabban hangzik, ettől függetlenül az „ő lány és én fiú vagyok” verziót is el kell fogadnia a programnak. Ha mégsem fogadja el, jelentsd.

(Vannak olyan mondatok is, ahol nincs kötőszó a két tagmondat között. Az angol ilyenkor elvileg pontosvesszőt tesz, a Duolingónál ez csak vessző. Ilyenkor a legjobb megoldás, ha magyarul sem használsz kötőszót.)


eszter018

Nekem mindent elfogadott.:) :*


DnesGyrgy

Elfogadja mindkettőt: "Ő lány, én pedig fiú vagyok.", valamint "Ő lány, és én fiú vagyok."


Joli7636

A helyes választ írtam. De ez már nem az első hoggy a helyes válaszom nem fogadja el.


EszterVajd

Minden telefonon màs a magânhangzòk formâtuma ès igy nekem nem mindig fogadja el a vâlaszaimat. Van erre valami megoldás??


Adam1978

Ha nem tudsz magyaros ékezetet használni, akkor inkább ne írj ékezetes betűket egyáltalán. A rendszer ez utóbbit elfogadja, de a hibás ékezeteket nem.


SzilgyiBal3

Nagyon jó ez a mondat. Sikerült nekem is.


OzsvthErzs

Én ezt jól irtam


elsa_46850

Jónak, jó. S rossznak es rossz.


DnielMakko

And i'm szerintem nem pediget jelent


Adam1978

Szerintem más szerint se jelenti azt. Az and szót lehet magyarul sok esetben („és” helyett) „pedig”-ként visszaadni.


Gica_1

Az "and" jelentése: és! Akkor miért találja hibásnak???? "And" jelentése nem a "pedig"!!!!!!


Kollthkos

Próbáljátok úgy is hogy she 's


Katalin5246

Nem tudja valaki, miért megy már két napja ugyan az a leckecsomag. Semmi gondom ezzel, mert legalább jól be gyakorolhatom. Csak az jutott eszembe, hátha valami elakadt a leckék megoldásában. Köszönöm és elnézést.


DnesGyrgy

Én is ezt vettem észre tegnap a gyakorlásnál, hogy mindig ugyanazt a csomagot gyakoroltatja.


Katalin5246

Köszönöm. A jelzésem után, másnap helyre állt a leckék rendje.


BorosDomin3

Azt irtam a lány helyett hogy nő


Norbert981734

Nem fogadta el a helyes valaszt

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.