"SheisagirlandIamaboy."

Fordítás:Ő lány, én pedig fiú vagyok.

5 éve

39 hozzászólás


Krisbaudi
Krisbaudi

Ö egy lány és én fiú vagyok.

3 éve

Dallosbence

hú sikerűlt

4 éve

hedvig2006

Nekem is :)

1 éve

bencevagyok

Mi a ...?! De amikor megnyomtam a szót azt írta hogy ő nála van! Nem?

4 éve

csokisfank

ÉS amolyan kötőszónak minősül fordítás esetén amit nem kell figyelembe venni?

Ő lány ÉS én fiú vagyok - nem helyes? Miért minősül elírásnak?

5 éve

miklos.balazs

Mert a rendszer nem intelligens. Nem tud sem magyarul, sem angolul, pontosan annyit tud amennyit belétápláltak. Ha ilyenre bukkansz jelentsd alul a hibajelentés gombbal és abból tanul majd a rendszer!

5 éve

csokisfank

köszönöm a választ

5 éve

kistotya

O

4 éve

kistotya

Iiiiiiiiigen

4 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Az „ő lány, én pedig fiú vagyok” magyarosabban hangzik, ettől függetlenül az „ő lány és én fiú vagyok” verziót is el kell fogadnia a programnak. Ha mégsem fogadja el, jelentsd.

(Vannak olyan mondatok is, ahol nincs kötőszó a két tagmondat között. Az angol ilyenkor elvileg pontosvesszőt tesz, a Duolingónál ez csak vessző. Ilyenkor a legjobb megoldás, ha magyarul sem használsz kötőszót.)

4 éve

eszter018

Nekem mindent elfogadott.:) :*

4 éve

1qtya

TANULÉKONY... segítsük!

4 éve

mtPBgg
mtPBgg

Mert az és nagybetűvel írtad

1 éve

Edit315906

Az nem jo hogy 'pedig'

11 hónapja

PaulikNorbi

Nem jo

4 éve

BodorImre

Nem érti

4 éve

Lilike456

Én azt írtam,hogy She is a girl and i'm a boy rövidítve de nem fogadta el!?

3 éve

Kinga186864

Nagyon jó

1 éve

Niobe161285

Könnyű

1 éve

LszlTth495243

Semmit nem fogad el!!!!H

1 éve

SzilgyiBal3

Nagyon jó ez a mondat. Sikerült nekem is.

10 hónapja

EszterVajd

Minden telefonon màs a magânhangzòk formâtuma ès igy nekem nem mindig fogadja el a vâlaszaimat. Van erre valami megoldás??

4 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Ha nem tudsz magyaros ékezetet használni, akkor inkább ne írj ékezetes betűket egyáltalán. A rendszer ez utóbbit elfogadja, de a hibás ékezeteket nem.

4 éve

vencel2004

Lelehet az én talomo billentyűzete tölteni le

4 éve

Kaszi0913

Jól irtam,és nem fogadta el

4 éve

lala125

xD

4 éve

gergi05

Az a-t rontottam el.

4 éve

2603320

Most már minden hibás ? Nem értek egyet. mert az is az vant jelent.

2 éve

Zsofi91447

Teljesen úgy írtam ahogy ő írta ki

11 hónapja

AlexHugert

Nem jó

1 éve

Reka200503161712

Egy és-t tettem oda és nem fogadta el

1 éve

BereczkiGb1

hibás mondat

1 éve

monika.hom

Nem fogadta el a pedig szò nélkül.

4 éve

SD-77
SD-77

Jelentsd be!

4 éve

2603320

Ez piszokság. Az előző is disznóság volt, mert csak véletlenül elírtam.

2 éve

anyetka

Aaa amiket irok vagy mondok nem jók

4 éve

Pataki53

nem hallok a hangszórón semmit pedig be van kapcsolva

4 éve

zolipapa1

Fülészet vagy telefonszerviz.

2 éve

ErliczLaura

Minden fel van hangosítva fullra, mégsem hallom ahogy mondja..:s

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.