"She is a girl and I am a boy."

Fordítás:Ő lány, én pedig fiú vagyok.

4 éve

20 hozzászólás


Krisbaudi
Krisbaudi

Ö egy lány és én fiú vagyok.

2 éve

csokisfank

ÉS amolyan kötőszónak minősül fordítás esetén amit nem kell figyelembe venni?

Ő lány ÉS én fiú vagyok - nem helyes? Miért minősül elírásnak?

4 éve

miklos.balazs

Mert a rendszer nem intelligens. Nem tud sem magyarul, sem angolul, pontosan annyit tud amennyit belétápláltak. Ha ilyenre bukkansz jelentsd alul a hibajelentés gombbal és abból tanul majd a rendszer!

4 éve

csokisfank

köszönöm a választ

4 éve

kistotya

O

4 éve

kistotya

Iiiiiiiiigen

4 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Az „ő lány, én pedig fiú vagyok” magyarosabban hangzik, ettől függetlenül az „ő lány és én fiú vagyok” verziót is el kell fogadnia a programnak. Ha mégsem fogadja el, jelentsd.

(Vannak olyan mondatok is, ahol nincs kötőszó a két tagmondat között. Az angol ilyenkor elvileg pontosvesszőt tesz, a Duolingónál ez csak vessző. Ilyenkor a legjobb megoldás, ha magyarul sem használsz kötőszót.)

4 éve

eszter018

Nekem mindent elfogadott.:) :*

4 éve

mtPBgg
mtPBgg

Mert az és nagybetűvel írtad

1 éve

Dallosbence

hú sikerűlt

4 éve

hedvig2006

Nekem is :)

11 hónapja

bencevagyok

Mi a ...?! De amikor megnyomtam a szót azt írta hogy ő nála van! Nem?

4 éve

Edit315906

Az nem jo hogy 'pedig'

9 hónapja

PaulikNorbi

Nem jo

4 éve

BodorImre

Nem érti

4 éve

Lilike456

Én azt írtam,hogy She is a girl and i'm a boy rövidítve de nem fogadta el!?

3 éve

Kinga186864

Nagyon jó

1 éve

Niobe161285

Könnyű

1 éve

LszlTth495243

Semmit nem fogad el!!!!H

11 hónapja

SzilgyiBal3

Nagyon jó ez a mondat. Sikerült nekem is.

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.