"He was there by accident."

Překlad:On tam byl náhodou.

před 2 roky

25 komentářů


marulin3

A ja jsem si myslel ze - On byl u nehody.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Tady dělá rozdíl člen - "by accident = náhodou", "by the accident = u nehody"

před 2 roky

NarayanPuri

Dekuji, dalsi novinka pro me. Ty komentare a Vase poznamky jsou fajn, diky!

před 7 měsíci

NarayanPuri

Dostal jsem se sem z prubehu cviceni. Da se i jinak? Je treba nejaka knihovna vět? Nebo poznamek/dialogu? Ulozit si tuto poznamku lze asi jen kopií obrazovky, tudiz bez moznosti vyhledani slova, ze?

před 7 měsíci

NarayanPuri

A kdyz se sem neumim dostat jinak, nez nahodne ze cviceni, jak se vlastne dozvim, zda a co jste mi odpovedel? :-/

před 7 měsíci

widle

Když si nahoře zatrhnete "Sledování diskuse", tak tu diskusi pak najdete v diskusích na záložce Sledované.

před 7 měsíci

Jiri871288

On byl tam náhodou.

před 2 roky

tata2420

On tam nahodou byl.

před 2 roky

widle

To by šlo. Doplněno.

před 2 roky

jgstcd

Neni to spis "he happened to be there"?

před 2 roky

widle

Přijde mi, že se to dá pochopit oběma způsoby.

před 2 roky

NarayanPuri

Dobry den, vypada to, ze patrite mezi zdejsi programatory, mrknete prosim na moje dotazy zde vyse, pro Nemesis_NaR, neumim to sem zkopirovat. Dekuji

před 7 měsíci

tata119

Dobry den pri prekladu mi vytanula na mysl tato veta. A jestli je nevhodne ptat se na jine vety tak se predem omlouvam a uz to neudelam "An accident is not an accident." Is that possible? Dekuji

před 2 roky

Voyta
Mod

No, znamená to "Nehoda není nehoda", ale smysl takové věty mi uniká. Jinak v diskuzích se můžete ptát na co chcete, pokud to souvisí s daným jazykem.

před 2 roky

jezikaca1

že se vám tak do toho pletu... můj předřečník pamatuje patrně dobu socialismu a jeho nanejvýš vtipné reklamy. nehoda není náhoda byl, myslím, slogan pojišťovny, nebo policie. to už fakt nevím

před 2 roky

Ivo150846

Policie určité nee, tenkrat byla "veřejná bezpečnost", rikal dědeček.

před 4 měsíci

tata2420

Hmmm... A co třeba "nehoda neni náhoda" ?

před 2 roky

Voyta
Mod

To bych přeložil jako "An accident is not a coincidence".

před 2 roky

tata2420

Ok dekuji. Presto to trochu svadi k memu prekladu :-)

před 2 roky

widle

Váš překlad sice zní vtipně, ale obávám se, že by v angličtině nefungoval právě proto, že používáte stejné slovo. Tím pádem tam není ten kontrast a není zřejmé, na co má ta věta vlastně poukazovat.

před 2 roky

Diana836236

A co "this accident did not happen by accident" :)

před 2 roky

EvaMulicak

Náhodou tam byl - to je zlé?

před 2 roky

akvals

Proč zde musí být osobní zájmeno On ? Jaké je na to pravidlo? Ve větě "Ona cítila, že se něco dotýká jejího krku.", bylo zájmeno "ona" označeno za chybu.

před 2 měsíci

AlmaMESTLO1

A jak by se řeklo "byl tam u nehody!", když je to špatně a znamená to "byl tam náhodou"? Ála

před 3 týdny

widle

Nejlíp asi "He was there at an accident". Kdybyste trvala na té předložce "by", tak by to asi šlo taky, ale určitě by za ní musel být ten člen - nehoda je, na rozdíl od náhody, vždycky počitatelná.

Každopádně spojení "by accident" jako "náhodou" nebo "shodou okolností" se naučte, je docela běžné.

před 3 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.