Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτοί μου λένε ναι."

Μετάφραση:They tell me yes.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


Konstantina2010

?? they say me me yes! γιατί είναι λάθος?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Εκτός του ότι έχεις δύο "me" :) το say και το tell χρησιμοποιούνται διαφορετικά. Δες εδώ.

πριν από 2 χρόνια

Tatiana274487

Γιατί δεν πατιέται το εδω?

πριν από 5 μήνες

panos86gr
panos86gr

"they say yes to me" γιατι ειναι λαθος;

πριν από 2 μήνες