Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτή είναι τόσο όμορφη όσο η μητέρα της."

Μετάφραση:She is as beautiful as her mother.

0
πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


Konstantina2010

she is so beautiful like her mother , γιατί είναι λάθος?

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Γιατί δεν είναι σύγκριση της μορφής "τόσο... όσο" όπως το παράδειγμα. Η πρότασή σου είναι περισσότερο "Είναι τόσο (πολύ) όμορφη, όπως και η μητέρα της". Η σύγκριση της άσκησης είναι κλασσική δομή στα αγγλικά όπως και στα ελληνικά.

3
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

EvageliaM
EvageliaM

γιατί είναι λάθος το pretty?

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

marianthi101

εγραψα pretty και μου το πηρε λαθος

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Daniel666673

Δεν προλαβα να την γραψω ,κ πατησα κατα λαθος το πληκτρο sorry...

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Daniel666673

She is so beautiful as her mother

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες