1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτή είναι τόσο όμορφη όσο η…

"Αυτή είναι τόσο όμορφη όσο η μητέρα της."

Μετάφραση:She is as beautiful as her mother.

April 21, 2016

6 σχόλια


Konstantina2010

she is so beautiful like her mother , γιατί είναι λάθος?


D_..

Γιατί δεν είναι σύγκριση της μορφής "τόσο... όσο" όπως το παράδειγμα. Η πρότασή σου είναι περισσότερο "Είναι τόσο (πολύ) όμορφη, όπως και η μητέρα της". Η σύγκριση της άσκησης είναι κλασσική δομή στα αγγλικά όπως και στα ελληνικά.


EvageliaM

γιατί είναι λάθος το pretty?


marianthi101

εγραψα pretty και μου το πηρε λαθος


Alexandra485360

Δεν προλαβα να την γραψω ,κ πατησα κατα λαθος το πληκτρο sorry...


Alexandra485360

She is so beautiful as her mother

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.