"Αυτή είναι τόσο όμορφη όσο η μητέρα της."

Μετάφραση:She is as beautiful as her mother.

April 21, 2016

6 σχόλια


Konstantina2010

she is so beautiful like her mother , γιατί είναι λάθος?

April 21, 2016

D_..
Mod

    Γιατί δεν είναι σύγκριση της μορφής "τόσο... όσο" όπως το παράδειγμα. Η πρότασή σου είναι περισσότερο "Είναι τόσο (πολύ) όμορφη, όπως και η μητέρα της". Η σύγκριση της άσκησης είναι κλασσική δομή στα αγγλικά όπως και στα ελληνικά.

    April 21, 2016

EvageliaM

    γιατί είναι λάθος το pretty?

    May 30, 2016

marianthi101

    εγραψα pretty και μου το πηρε λαθος

    October 5, 2016

Alexandra485360

    Δεν προλαβα να την γραψω ,κ πατησα κατα λαθος το πληκτρο sorry...

    January 5, 2018

Alexandra485360

    She is so beautiful as her mother

    January 5, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.