"Αυτή είναι τόσο όμορφη όσο η μητέρα της."

Μετάφραση:She is as beautiful as her mother.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


Konstantina2010

she is so beautiful like her mother , γιατί είναι λάθος?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Γιατί δεν είναι σύγκριση της μορφής "τόσο... όσο" όπως το παράδειγμα. Η πρότασή σου είναι περισσότερο "Είναι τόσο (πολύ) όμορφη, όπως και η μητέρα της". Η σύγκριση της άσκησης είναι κλασσική δομή στα αγγλικά όπως και στα ελληνικά.

πριν από 2 χρόνια

EvageliaM
EvageliaM

γιατί είναι λάθος το pretty?

πριν από 2 χρόνια

marianthi101

εγραψα pretty και μου το πηρε λαθος

πριν από 2 χρόνια

Daniel666673

Δεν προλαβα να την γραψω ,κ πατησα κατα λαθος το πληκτρο sorry...

πριν από 11 μήνες

Daniel666673

She is so beautiful as her mother

πριν από 11 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.