Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I see familiar names."

Překlad:Vidím známá jména.

před 2 roky

11 komentářů


Pavel974642

Tak tak, chyba je tam stále, ohlásil jsem to jako problém.

před 2 roky

Takechih

Stejně tak.

před 2 roky

lko7
lko7

Lze pouzit? Vidim povedoma jmena.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Takovou variantu prijimame.

před 2 roky

palmond

Nevypadá to tak. http://prntscr.com/b1hh55

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Rozhodne v systemu je, a bylo. To bylo pres prohlizec nebo app?

před 2 roky

palmond

Nejsem správce, nebudu se hádat, možná to tam zařazeno je, možná není. Jen jsem chtěl upozornit, že to stále nefunguje. A je to přes prohlížeč na pc.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Tak to jsem prekvapen. Delsi dobu je problem s app ze odmita preklady ktere v systemu jsou a nabizi jako spravne preklady ktere v systemu ani nejsou, ale prohlizec byva spolehlivejsi. V kazdem pripade dekuji za printscreen.

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Takhle to máme nastavené v inkubátoru. Naposledy jsme na české straně dělali zásah před několika měsíci, ale jasně dostáváme hlášení o chybějícím překladu, naposledy před hodinou, ale ta hlášení jsou rovnou zelená, jako bychom mezitím dodatečně větu editovali a návrh přijali. Nepřijatá hlášení jsou červená.

Takže, drazí uživatelé, protože my jsme už udělali vše, co můžeme, Duolingo neprogramujeme a nikdo se s námi o programování bavit nebude, už nám tuto chybu dále nehlašte. Pravá ruka neví, co dělá levá, a ani jedna by nedovedla rozeznat toaletní papír od !@#$a.

před 2 roky

gaston68cz

Neuznalo mi to "vídám povědomá jména" (označeno jako překlep od "vidím") což by mohlo (hlášeno). Ale mám ještě dvě jiné otázky:

1) "familiar" je známý nebo povědomý? Tady je uznáváno obojí, v "it seemed familiar" se trvá na "povědomý". Myslím že významy těchto slov se dost liší.

2) Jak by se řeklo vidím v přítomném průběhovém? "I am seeing" prý znamená "já mám vidiny", a tak marně přemýšlím jak odlišit obvyklý a aktuální děj.

Díky

před 1 rokem

Renata252522

Napsala jsem: Vidím povědomá jména - a bylo uznáno. Studuji přes prohlížeč.

před 1 týdnem