1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Μπορώ να ζήσω με πολύ λίγο ν…

"Μπορώ να ζήσω με πολύ λίγο νερό."

Μετάφραση:I am able to live with very little water.

April 21, 2016

6 σχόλια


-c5IM

Γιατί είναι λάθος "i am able to live with very while water";


D_..

While=ενώ.


Chris4333

" i can live with very few water " γιατι ειναι λαθος ?


B0vJ3

γιατι ειναι λαθος "i can to live with very little water".


OG7e3

"I can live " είναι σωστό και όχι " i can to live ".


085t1

Γιατί είναι λάθος το i can live

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.