"We find food."

Çeviri:Biz yemek buluruz.

4 yıl önce

44 Yorum


osman-sag

Biz yemek bulduk "we found food" mu olur du acaba ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

wersay

Evetçi misin hayırcımı

1 yıl önce

ahmet293073

Dhsjjksa

1 yıl önce

EsraBayram6

Eurıdksnnsns

1 yıl önce

fatih873185

Evet

4 ay önce

antinikuntini

Biz yemeği buluruz neden olmadı

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

cümle "We find the food." değil çünkü.

4 yıl önce

umutcoskun

Nesne belli değil "yemek buluruz" olacak.

3 yıl önce

busenurerol

evet neden öyle olmuyor

1 yıl önce

Dicle693297

The olsaydı olurdu çünkü the iyelik eki gibi kelimeye i ,ı eki katıyot

5 ay önce

sadkbykba

Meal, dinner gibi kelimeler yemek anlamında daha çok hatırlanır. Food hem gıda hem yemek anlamına geliyor... Ayrıca bulmak ile aramak karşılaştırmasına gelelim. Anahtar gibi malzemeler aranabilir. Yemek aranmaz, fakat yemek yenilecek lokanta vb. yer aranabilir.

4 yıl önce

omerrcn

Bence de haklısınız yemek aranacak şey değil ben burda yemek yerine yiyecek dedim ve bunu kabul etti

4 ay önce

nazcil

cevirilerde cok sacma hatalar veriyor

4 yıl önce

KadirEmreP

Biz yemek ararız neden olmuyor?

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

search: aramak, find: bulmak.

4 yıl önce

zmutlu

Çünkü find bulmak demek aramak ise look for veya search gibi gibi:-) :-) canım:-) :-) :-)

4 yıl önce

Serra127279

Arkadaşlar kussura bakmayın ama bu aptalca bir şey yemek bulunmaz ya alınır ya yapılır!!

10 ay önce

ArazIsayev

Find aramak değilmi

4 yıl önce

MedyaHan

evet aramak demek.zaten aramak ile bulmak arasında fark yok.İkisini de kullanabilirsin

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

hayır aramak demek değil, insanları yanlış yönlendirmeyin. @ArazIsayev search: aramak, find: bulmak.

4 yıl önce

MikailKoroglu

Biz yemeĞİ buluruz olmuyor neden?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

The yok, bu yüzden olmaz.

4 yıl önce

suleyman46

"Biz yiyecek ararız" neden kabul edilmedi.

4 yıl önce

Buket.eke

cunku find bulmak demektir. Aramak search demek.

4 yıl önce

ylzkc

Biz yemek bulduk yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

sermetavci

Senin dediğinde find kelimesinin geçmis zamana göre çekimlenmis olması lazım galiba o da found muydu neydi :)

3 yıl önce

imhayalperest

Yemek buluruz ile yemeği buluruz arasındaki fark ne

3 yıl önce

Whiskeyice

we find the food = yemeği buluruz we find food = yemek buluruz.

3 yıl önce

Nida-Altan

Biz yemek bulduk yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

Velikarak

We find food. Find bulmak, found ise buldu past tense, düzensiz fiillerdendir, bu şekilde ezberlenmesi gerekir.

2 yıl önce

astra34

yemeği yazdım yanlış dedi yemek yazdım gen yanlış dedi bu ne kardeşim

2 yıl önce

AhmKarlas

gıda bulurum kalıbının kabul edilmesi gerekir. Etmiyor..

2 yıl önce

gokdenizzz

ZOR VAY VIR :D

2 yıl önce

Hseyin599037

We biz find buluruz food yemek oyuzden .we find food

1 yıl önce

Yasin611074

Bize yiyecek bul- nasıl oluyor

1 yıl önce

HlyaElanaz

Arkadaslar bu sozcuklerin once turkcesinin ne oldugunu yazmasi gerekmiyor mu varmi boyle bir bölümü ben bilmiyor olabilirmiyim

1 yıl önce

onat513016

find aramak degil mi yav

1 yıl önce

SinemOskan

Yiyecekle yemek aynı mı değil mi ulan

1 yıl önce

emre627909

Yemeği buluruz u kabul etmedi

1 yıl önce

Denizzcan11

Yiyecek bulurum

1 yıl önce

erdemegebey

Programın kendi sesiyle, sesli cevap veriyor ona bile yanlış diyor

1 yıl önce

inciteen

Çevirilerin yorumları varmış yahu şans eseri buldum burayı :D

9 ay önce

HamitTrk2

Biz yemek buluruz yazdim olmadi.

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.