Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ördekler kuştur."

Çeviri:Ducks are birds.

4 yıl önce

12 Yorum


can_cyborg

" the ducks are bird " olması gerekmiyormu?

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

Ördeklerin kuş olduğunu ifade ederken yine çoğul ekiyle belirtmeliyiz. Türkçe için geçerli olsa da, İngilizcede çoğul özneye tekil fiil olmuyor.

Örnek: The dogs, the cats, and the horses are animals. (Köpekler, kediler, ve atlar hayvandır.)*

4 yıl önce

ElifGngr13

The ducks are birds olucaktı

9 ay önce

Semerkhet

Tamamen kafamizdan turkceyi silmeden ogrenemeyiz benden tavsiye.. turkceye benzeterek gidersek ogrenemeyiz... sadece ingilizce oldugunu farz edersek o zaman hersey anlasilir..

4 yıl önce

ezgi178301

Şaşırdım ve sonunda buldum

8 ay önce

Arda562673

Bende zaten ördekleri baliķ zannediyodum

7 ay önce

aligel2

(づ ̄ ³ ̄)づ

2 yıl önce

Gulsum736875

Hayir ordekler kopektir XD

7 ay önce

Arda562673

Çok mantıklı bir cümle

7 ay önce

Nazlcan53122

evet

6 ay önce

Nazlcan53122

çünkü orada KUŞTUR diyor KUŞLARDIR demiyor

6 ay önce

mehmet516430

Ducks ın başına neden "the" eki gelmedi

1 ay önce