"Ördekler kuştur."

Çeviri:Ducks are birds.

January 16, 2014

9 Yorum


can_cyborg

" the ducks are bird " olması gerekmiyormu?

January 16, 2014

Pascowl

Ördeklerin kuş olduğunu ifade ederken yine çoğul ekiyle belirtmeliyiz. Türkçe için geçerli olsa da, İngilizcede çoğul özneye tekil fiil olmuyor.

Örnek: The dogs, the cats, and the horses are animals. (Köpekler, kediler, ve atlar hayvandır.)*

January 16, 2014

Zarkhol

Burda kolaylastirilmis galiba

September 23, 2019

Semerkhet

Tamamen kafamizdan turkceyi silmeden ogrenemeyiz benden tavsiye.. turkceye benzeterek gidersek ogrenemeyiz... sadece ingilizce oldugunu farz edersek o zaman hersey anlasilir..

February 8, 2014

ezgi178301

Şaşırdım ve sonunda buldum

December 11, 2017

HaberinOls

The ducks is bird desek olmuyor mu

November 5, 2018

MehmetAliBey7733

Ducks are ducks kardeşim bu kadar basit :)

September 4, 2019

Nazlcan53122

çünkü orada KUŞTUR diyor KUŞLARDIR demiyor

January 23, 2018

fatma354272

The ducks are the birds niye dogru kabul ediliyor

October 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.