"Ördekler kuştur."

Çeviri:Ducks are birds.

4 yıl önce

16 Yorum


can_cyborg

" the ducks are bird " olması gerekmiyormu?

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

Ördeklerin kuş olduğunu ifade ederken yine çoğul ekiyle belirtmeliyiz. Türkçe için geçerli olsa da, İngilizcede çoğul özneye tekil fiil olmuyor.

Örnek: The dogs, the cats, and the horses are animals. (Köpekler, kediler, ve atlar hayvandır.)*

4 yıl önce

ElifGngr13

The ducks are birds olucaktı

1 yıl önce

NaimErenDn

Aynen bende olöafı

2 ay önce

Semerkhet

Tamamen kafamizdan turkceyi silmeden ogrenemeyiz benden tavsiye.. turkceye benzeterek gidersek ogrenemeyiz... sadece ingilizce oldugunu farz edersek o zaman hersey anlasilir..

4 yıl önce

MehmetaliF10

Evet bunun yapmamız için Amerika'da falan yaşamamız lazım o yüzden imkansız bir şey

2 ay önce

ezgi178301

Şaşırdım ve sonunda buldum

11 ay önce

Arda562673

Çok mantıklı bir cümle

10 ay önce

Arda562673

Bende zaten ördekleri baliķ zannediyodum

10 ay önce

Zeynep309640

Merhaba :)

Burada amaclanan sey dalga konusu degildir.

Sadece ingilizce cumle kurma provasidir.

Yorumlar sorusu olan arladaslara birakilsa (veya aciklama yapanlara) uygulamayi daha verimli kullanmis oluruz.

Iyi gunler.

2 ay önce

Nazlcan53122

evet

10 ay önce

Nazlcan53122

çünkü orada KUŞTUR diyor KUŞLARDIR demiyor

10 ay önce

mehmet516430

Ducks ın başına neden "the" eki gelmedi

4 ay önce

CenqizKhan

The ducks deseniz de aynı ducks desenizde aynıdır. Değişen bir şey olmaz yani

3 ay önce

Ahmet791117

Daha önce "girls are beautifuls" doğru olarak paylaşılmıştı. Beautiful sıfattan yüklem olduğu için -s eki almaz bu durumda değil mi Selcen hanım?

3 ay önce

HaberinOls

The ducks is bird desek olmuyor mu

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.