"Theywanttowinthematch."

Переклад:Вони хочуть виграти цей матч.

2 роки тому

5 коментарів


gloria878192

The це артикль. Він не перекладається. А This - це. Дуже дратує в кожному тесті.

2 роки тому

Olegalas

"вони хочуть виграти матч" вже не приймає.... чого?

2 роки тому

2VsE2

The не перекладається як цей (ця). Виправте, бо справді дуже дратує.

1 рік тому

Nazariy3

вони хочуть виграти матч

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Переклад артикля the вказівним займенником - ефективний спосіб навчити нас відчувати артикль. Прийміть це, як необхідність, і роздратування не буде. Адже усвідомлена необхідність - це свобода.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.