1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We drink the milk."

"We drink the milk."

Fordítás:Megisszuk a tejet.

January 16, 2014

5 hozzászólás


kombela

"Mi isszuk a tejet." - ez szerintem ugyanolyan jó megoldás.


miklos.balazs

Van alul egy hibajelentés gomb miután válaszoltál. Jelented, elfogadják, onnantól ismerni fogja a rendszer.


kombela

Köszönöm, legközelebb úgy csinálom.


Mammon100

"A tejet iszunk" is jónak kell, hogy legyen... Ez a szőrszálhasogatás annyira "magyartalan"! :(


Astroth

Egy tej mind felett...A tej

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.