1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "When I cook, she eats."

"When I cook, she eats."

Fordítás:Amikor főzök, ő eszik.

January 16, 2014

16 hozzászólás


embala

A gond az, hogy a megoldásban van egy elírás: "Amkor" szerepel "Amikor" helyett (hiányzik az i), ezért nem fogadja el a jó választ.


arpiracz9701

Nekem special az volt hogy "Amikorvén..." nagyok az ujjaim meg kicsi a telefonom.. :D


kungyo

Nekem mar elfogadta az amikort...


Csokyyy

Nem mindegy hogy főzök vagy főzöm??


embala

A főzöm után meg kell mondanod, hogy mit (it, that, this, etc.), a főzök után nem. Szerintem.


kombela

"Ő eszik amikor én főzök." - szerintem ez is helyes. Ez ugyanazt jelenti, csak a két mondatrész cserélt helyet, amit megtehetünk fordításkor.


tkerenyi

En jelentettem a hibat , , amugy az eliras miatt nem lehet elcsuszni atenged


csaklilla

Mikor főzök, megeszi. Miért nem fogadja ezt el, mikor az eats-nél felajánlja a megeszi-t jelentésnek? És így legalább a mondat is jelentene valamit...


GaborCaV

Mert a "megeszi" tárgyas ragozás, és nem szerepel a példamondatban tárgy ("it").

Egyébként ne akarj túl sok értelmet keresni a példamondatokban, inkább a nyelvtani szerkezet megismertetése és a szókincsünk fejlesztése a cél, nem a hasznos mondatok bemagolása.


LszlEke

Van egy elírás az "i" betű hiányzik. De gratulálok a programhoz. Remek!


minionka13

Bxuyjah zxhAvavhyvybja-t miért nem fogadja el?? :D Nyugi emberek..aki most kezdte nem kell egyből a csúcson lennie!:)


lili.meloc

A sutes miert nem jo?


gubokrisz

Amkor. Ilyen magyar szó nincs! Hiányzik az "i" betű!


KITTIX0706

Amikor fözök ö megeszi miért nem jo?


kos621717

A főzöm miért nem jó???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.