A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"When I cook, she eats."

Fordítás:Amikor főzök, ő eszik.

4 éve

29 hozzászólás


embala
embala

A gond az, hogy a megoldásban van egy elírás: "Amkor" szerepel "Amikor" helyett (hiányzik az i), ezért nem fogadja el a jó választ.

4 éve

arpiracz9701

Nekem special az volt hogy "Amikorvén..." nagyok az ujjaim meg kicsi a telefonom.. :D

3 éve

kungyo

Nekem mar elfogadta az amikort...

4 éve

Csokyyy

Nem mindegy hogy főzök vagy főzöm??

3 éve

embala
embala

A főzöm után meg kell mondanod, hogy mit (it, that, this, etc.), a főzök után nem. Szerintem.

3 éve

kombela

"Ő eszik amikor én főzök." - szerintem ez is helyes. Ez ugyanazt jelenti, csak a két mondatrész cserélt helyet, amit megtehetünk fordításkor.

4 éve

tkerenyi

En jelentettem a hibat , , amugy az eliras miatt nem lehet elcsuszni atenged

4 éve

Pola51

Így igaz, megtapasztaltam.

2 éve

csaklilla

Mikor főzök, megeszi. Miért nem fogadja ezt el, mikor az eats-nél felajánlja a megeszi-t jelentésnek? És így legalább a mondat is jelentene valamit...

4 éve

GaborCaV
GaborCaV

Mert a "megeszi" tárgyas ragozás, és nem szerepel a példamondatban tárgy ("it").

Egyébként ne akarj túl sok értelmet keresni a példamondatokban, inkább a nyelvtani szerkezet megismertetése és a szókincsünk fejlesztése a cél, nem a hasznos mondatok bemagolása.

2 éve

LszlEke

Van egy elírás az "i" betű hiányzik. De gratulálok a programhoz. Remek!

4 éve

esztike10

Sziasztok

3 éve

lili.meloc

A sutes miert nem jo?

3 éve

krisztazsofia

én is ezt kérdem

2 éve

GeryDvai

Mert az 'to bake', nem pedig 'to cook'

2 éve

gubokrisz

Amkor. Ilyen magyar szó nincs! Hiányzik az "i" betű!

4 éve

KITTIX0706

Amikor fözök ö megeszi miért nem jo?

4 éve

angolfan

Mert nem azt eszi meg feltétlenül ami főzök

2 éve

minionka13

Bxuyjah zxhAvavhyvybja-t miért nem fogadja el?? :D Nyugi emberek..aki most kezdte nem kell egyből a csúcson lennie!:)

3 éve

kos621717

A főzöm miért nem jó???

3 éve

MadlenaPes1

Mert nem főzöm, hanem főzök ! :) Mondjuk szerintem tök mind1 ... :D

3 éve

laq1958

Segítséget kérek. "Ha főzök, megeszi." miért nem jó?

4 éve

Astroth

Mert when van a mondat elején,nem If :)

3 éve

VargaRbert3

A foz nem ikes ige, igy e/1-ben nem kap m ragot, ezert a fozok a helyes.

2 éve

FanniOlman

Én a fözök helyében a sütök szót írtam és nem fogatta el. Miért nem jó??

2 éve

Dr.Heart2

Mi az hogy "ő megeszik"??

2 éve

szakii89

Akkor eszik mikor főzök. Ez szerintem helyes :/.

2 éve

BaloghErvi

akkor eszik amikor én mondom

2 éve

adrienn.ko

"Amikor főzöm....." miért nem jó az "Amikor főzök...." helyett

2 éve