Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bile süt içiyorum."

Çeviri:Selbst ich trinke Milch.

2 yıl önce

3 Yorum


candost2
candost2

Bazı cümlelerde fiil cümlede ikinci sırada yer alıyor. Neden bu cümlede ve bazı cümlelerde fiil üçüncü sırada yer alıyor?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

normalde fiil hep ikinci pozisyona gelir. Fakat burada "selbst" direkt özne hakkında, o yüzden onu öznenin parçası olarak düşünmemiz lazım. Tıpkı özneyi niteleyen bir sıfat varkenki gibi

2 yıl önce

candost2
candost2

Selcen Hanım cevabınız teşekkürler.

2 yıl önce