1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben bile süt içiyorum."

"Ben bile süt içiyorum."

Çeviri:Selbst ich trinke Milch.

April 22, 2016

3 Yorum


candost2

Bazı cümlelerde fiil cümlede ikinci sırada yer alıyor. Neden bu cümlede ve bazı cümlelerde fiil üçüncü sırada yer alıyor?

April 22, 2016

Selcen_Ozturk

normalde fiil hep ikinci pozisyona gelir. Fakat burada "selbst" direkt özne hakkında, o yüzden onu öznenin parçası olarak düşünmemiz lazım. Tıpkı özneyi niteleyen bir sıfat varkenki gibi

April 22, 2016

candost2

Selcen Hanım cevabınız teşekkürler.

April 22, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.