Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ця вечірка починається за годину."

Переклад:The party begins in an hour.

0
2 роки тому

5 коментарів


OryshkaVitriana

чому не "The party begins for an hour"?

1
Відповісти2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

"Через некоторый промежуток времени ("Через какое время?") - in an hour".

Ця цитата взята тут: http://www.correctenglish.ru/theory/grammar/prepositions-of-time/

1
Відповісти1 рік тому

Mysnyk

Чому не starts?

0
Відповісти1 рік тому

DianaBeauty

А чому тут "аn hour" а не "а hour"???

0
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Перша ЛІТЕРА у слові hour - приголосна. Але вона не читається, тому перший ЗВУК- голосний. Ось тому артикль an. Звертайте увагу на перший звук слова, а не на першу літеру.

1
Відповісти1 рік тому