1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz çorba içeriz."

"Biz çorba içeriz."

Çeviri:Wir essen Suppe.

April 22, 2016

12 Yorum


YiitBerk5

Biz çorba içeriz diye yazmışsınız Wir trinken Suppe dedim yanlış çıktı o zaman doğru yazın şuraya


Selcen_Ozturk

Almancada asla çorba içilmiyor, o yüzden Wir trinken Suppe yanlış oluyor.


AhmetFerit8

Ama en sonunda içeriz sözcüğüne bastım baktım trinken yazıyordu, bari onu düzeltsinler.


UnPiccoloCuore

Çorba içeriz diye çevirmek zorundalar, çünkü biz öyle kullanıyoruz. Almanca'ya çevirirken çorba yeriz diye çevireceksin. İstesen de, istemesen de.


HsniyeZeng1

Biz çorba yeriz


ismailisma526193

Tamam bizde biliyoruz almancada çorba icilmez ,madem öyle ne diye cümleyi o şekilde yazdınız ,ister istemez insan wir trinken e gidiyor


ErkanKkce

Madem almancada iceriz yok o zmn cumleyi yazarken turkcesine yeriz yazin


Merve885855

Biz almanyadakine bakmıyoruz biz cumlede ne veriyorsa onu çevirmekle mükellefiz


yldz118496

içmek trinken ama essen diyor


Quatsssccch

Çorba yiyorum yazmak cok mu zor? Türkçede hiç kullanılmıyor mu sanki corba yemek?? Her seyi geçtim o kadar yazım hatası anlatım bozuklukları var onlari gectiniz yemek icmek konusuna mi takildi bu duolingo?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.