"Biz çorba içeriz."

Çeviri:Wir essen Suppe.

2 yıl önce

6 Yorum


YiitBerk5

Biz çorba içeriz diye yazmışsınız Wir trinken Suppe dedim yanlış çıktı o zaman doğru yazın şuraya

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Almancada asla çorba içilmiyor, o yüzden Wir trinken Suppe yanlış oluyor.

2 yıl önce

Yaprak855898

Aynen

1 yıl önce

UnPiccoloCuore

Çorba içeriz diye çevirmek zorundalar, çünkü biz öyle kullanıyoruz. Almanca'ya çevirirken çorba yeriz diye çevireceksin. İstesen de, istemesen de.

4 ay önce

adil836911

İçeriz yeriz değil

2 yıl önce

UnPiccoloCuore

Almanca'da çorba içilmez, yenir. Trinken değil, essen kullanılır. Türkçe'ye göre düşünmeyi bırakın.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.