"Biz çorba içeriz."

Çeviri:Wir essen Suppe.

April 22, 2016

6 Yorum


YiitBerk5

Biz çorba içeriz diye yazmışsınız Wir trinken Suppe dedim yanlış çıktı o zaman doğru yazın şuraya

November 21, 2016

Selcen_Ozturk

Almancada asla çorba içilmiyor, o yüzden Wir trinken Suppe yanlış oluyor.

November 21, 2016

UnPiccoloCuore

Çorba içeriz diye çevirmek zorundalar, çünkü biz öyle kullanıyoruz. Almanca'ya çevirirken çorba yeriz diye çevireceksin. İstesen de, istemesen de.

July 31, 2018

Yaprak855898

Aynen

September 8, 2017

UnPiccoloCuore

Almanca'da çorba içilmez, yenir. Trinken değil, essen kullanılır. Türkçe'ye göre düşünmeyi bırakın.

July 31, 2018

Quatsssccch

Çorba yiyorum yazmak cok mu zor? Türkçede hiç kullanılmıyor mu sanki corba yemek?? Her seyi geçtim o kadar yazım hatası anlatım bozuklukları var onlari gectiniz yemek icmek konusuna mi takildi bu duolingo?

July 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.