Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz çorba içeriz."

Çeviri:Wir essen Suppe.

0
2 yıl önce

6 Yorum


YiitBerk5

Biz çorba içeriz diye yazmışsınız Wir trinken Suppe dedim yanlış çıktı o zaman doğru yazın şuraya

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Almancada asla çorba içilmiyor, o yüzden Wir trinken Suppe yanlış oluyor.

1
Cevap ver1 yıl önce

Yaprak855898

Aynen

0
Cevap ver11 ay önce

ANL-minecr

Çorba içeriz diye çevirmek zorundalar, çünkü biz öyle kullanıyoruz. Almanca'ya çevirirken çorba yeriz diye çevireceksin. İstesen de, istemesen de.

0
Cevap ver1 hafta önce

adil836911

İçeriz yeriz değil

0
Cevap ver1 yıl önce

ANL-minecr

Almanca'da çorba içilmez, yenir. Trinken değil, essen kullanılır. Türkçe'ye göre düşünmeyi bırakın.

0
Cevap ver1 hafta önce