1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O sadece bir çocuk."

"O sadece bir çocuk."

Çeviri:She is just a child.

January 16, 2014

16 Yorum


furkanSalc

Only neden olmuyor


DedektifNi1

"Only" İngilizcede bu cümledeki gibi değil , " Furkan çok yanlız " vb. anlamında kullanılır . İyi dersler !


KadirCakir

kid ve child eşanlamlı kelimeler niye kabul etmior


aliakbiyik1

Bolum hatali gecemiyorum


DedektifNi1

Böyle durumlarda " şikayet et " butonuna basıyoruz ! İyi dersler !


qwertyali

only de sacede demek onu neden kabul etmiyor.


ilknur462019

she is just a child neden kabul etmiyo


DedektifNi1

Biliyorsun ki bunu kabul etmeliydi ! Bu halde noktalama işaretleri ve benzeri edatları kontrol et . Eğer hala kabul etmiyorsa " şikayet et " butonuna basabilirsin . İyi dersler !


HulyaCakka

kabul edilmis yukariya bak


DedektifNi1

Üzgünüm ! Böyle cevaplar hiç bir kullanıcının işine yaramaz ! Böyle crvaplar vermeyelim lütfen ! ÇÜNKÜ BUNLAR SADECE GÖRÜNTÜ KİRLİLİĞİ OLUR !


AhmetFratG

an kid yazıyomuş arkadaşlar dikkatli okumanın önemi


brainjar1

She neden olmuyor neden bu cinsiyet ayrimcaligi ?


MustafaEmi261674

He only a child de olmalı doğru cevap


mehmetikra

Just, tam manasında değil miydi ki sadece manasında kullandı.


HulyaCakka

just me sadece ben demek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.