"Danke!"

Çeviri:Teşekkürler!

2 yıl önce

16 Yorum


AnonWide

teşekkür yazdım saymadı

1 yıl önce

sey973102

Teşekkürler demek danke

7 ay önce

SerapCelik6

Tesekurler olacak

7 ay önce

sey973102

Evet

7 ay önce

Hasanen19

Teşekkür türkçe'ye uymuyo buna nasıl uysun.Biraz bilelim türkçe'yi

1 yıl önce

bingabiloglu

Troll 'se komik , değilse daha komik :)

1 yıl önce

Hasanen19

Teşekkür diye bir şey Türkçe'de sözlükte yok.Burda mı olacak.Lütfen Türkçe'yi doğru kullanalım.

1 yıl önce

bingabiloglu

"Türkçe'de" ve "sözlükte" arasında virgül kullanılmalı . "Burda" değil "burada" olacak. :) Almanca öğrenmeye çalışıyoruz , Türkçe'mizi güzelleştirmeye değil . İşleri kolaylaştıralım .

1 yıl önce

arzu134899

Kafa girmiyoki

1 yıl önce

Canberk165558

neden teşekkür yazınca olmuyor :(

1 yıl önce

burak869123

Çünkü Türkçesini değil duyduğunuzo yazmanızı istiyo

1 yıl önce

rem602041

Olur

9 ay önce

Berra761084

teşekkür

1 yıl önce

rem602041

Duo seni seviyorum çok iyi öğretiyorsun

9 ay önce

zaferhamza

Duolingo gut

9 ay önce

nurhilal276482

Sagol yazdim hahaha

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.