"Ekmeğiniz var."

Çeviri:Ihr habt Brot.

2 yıl önce

10 Yorum


jkk1907
jkk1907

Neden einen Kabul etmiyor?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Brot" (ekmek) sayılamayan bir isim, bu tarz isimler belirsiz artikel alamaz (belirli artikel alabilir) ve çoğul halde olamaz.

2 yıl önce

ruveyddaa

siz ıhr değil miydi şimdi nrdrn sie yi siz diye çeiriyor?

11 ay önce

EypGner

Bendede aysını dedi

2 hafta önce

ozan356641

ihr habt das brot neden olmuyor?

5 ay önce

Ilk.nur613

habt, haben, habe, hast aralrindaki fark ne ?????????

3 ay önce

pasha47

Özne ile alakalı

2 ay önce

Diazapem

ıhr habt das brot neden olmuyor?

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ihr habt das Brot. = Ekmek sizde.
https://forum.duolingo.com/comment/13177787

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.