1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ekmeğiniz var."

"Ekmeğiniz var."

Çeviri:Ihr habt Brot.

April 23, 2016

13 Yorum


Diazapem

ıhr habt das brot neden olmuyor?


HaticeAlti13

Çünü neden olmasın


mtheaven

Ekmeği-niz var. Bende sizin düşündüğünüz gibi düşündüm.


Fatmabaran7

Cunku arasinda das yok onun


[aktif olmayan kullanıcı]

    habt, haben, habe, hast aralrindaki fark ne ?????????


pasha47

    Özne ile alakalı


ruveyddaa

    siz ıhr değil miydi şimdi nrdrn sie yi siz diye çeiriyor?


ahweeebuts

    Ihr ve sie siz anlamına gelir. Ama sie kelimesi daha resmi hitaplarda kullanılır. Nazik bir hitap biçimidir sie. Misal saygı gösterdiğimiz birisine sen değil de siz deriz. Onun gibi bir şey:)


EypGner

    Bendede aysını dedi


eslem594530

    Ben doğru yaptım...


__raa___bia____

    Habe mi habt mi ya hepsini veriyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.