"Ekmeğiniz var."

Çeviri:Ihr habt Brot.

April 23, 2016

13 Yorum


ruveyddaa

siz ıhr değil miydi şimdi nrdrn sie yi siz diye çeiriyor?

December 24, 2017

EypGner

Bendede aysını dedi

November 29, 2018

Ilk.nur613

habt, haben, habe, hast aralrindaki fark ne ?????????

September 7, 2018

pasha47

Özne ile alakalı

September 26, 2018

Diazapem

ıhr habt das brot neden olmuyor?

September 10, 2018

SteffiBookworm

Ihr habt das Brot. = Ekmek sizde.
https://forum.duolingo.com/comment/13177787

September 12, 2018

jkk1907

Neden einen Kabul etmiyor?

April 23, 2016

MeteUlku

"Brot" (ekmek) sayılamayan bir isim, bu tarz isimler belirsiz artikel alamaz (belirli artikel alabilir) ve çoğul halde olamaz.

April 23, 2016

Sude265570

Ihr biz demek degil mi sie haben brot olmali

January 20, 2019

SteffiBookworm

"Sie haben Brot." da doğru bir cevap.

January 31, 2019

binnaz231293

Ne zaman has ne zaman habben ,habt anlayamıyorum

July 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.