Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ekmeğiniz var."

Çeviri:Ihr habt Brot.

2 yıl önce

9 Yorum


ruveyddaa

siz ıhr değil miydi şimdi nrdrn sie yi siz diye çeiriyor?

9 ay önce

jkk1907
jkk1907

Neden einen Kabul etmiyor?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Brot" (ekmek) sayılamayan bir isim, bu tarz isimler belirsiz artikel alamaz (belirli artikel alabilir) ve çoğul halde olamaz.

2 yıl önce

ozan356641

ihr habt das brot neden olmuyor?

3 ay önce

Ilk.nur613

habt, haben, habe, hast aralrindaki fark ne ?????????

1 ay önce

pasha47
pasha47

Özne ile alakalı

3 hafta önce

Diazapem

ıhr habt das brot neden olmuyor?

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ihr habt das Brot. = Ekmek sizde.
https://forum.duolingo.com/comment/13177787

1 ay önce