Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ekmeğiniz var."

Çeviri:Ihr habt Brot.

2 yıl önce

5 Yorum


ruveyddaa

siz ıhr değil miydi şimdi nrdrn sie yi siz diye çeiriyor?

7 ay önce

jkk1907
jkk1907

Neden einen Kabul etmiyor?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Brot" (ekmek) sayılamayan bir isim, bu tarz isimler belirsiz artikel alamaz (belirli artikel alabilir) ve çoğul halde olamaz.

2 yıl önce

Berrak55974

Korefani miain

2 yıl önce

ozan356641

ihr habt das brot neden olmuyor?

1 ay önce