1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I go to Spain next week."

"I go to Spain next week."

Traducere:Eu mă duc în Spania săptămână viitoare.

April 23, 2016

27 de comentarii


gyongyike6

Plec de ce nu e bine ?


PaulAurelV

De ce nu este corect "saptamana urmatoare"???? Credeam ca "next "inseamna urmatorul nu viitorul.


berescumaria

Exact aceiasi problemă


ana127833

Vreau sa-mi zica cineva de ce apare la cuvantul saptamana ă la sfarșit,cand trebuia sa apara a!!!????!!


Florin683097

Nu este "săptămână" ci săptămâna, iar next înseamnă urmator/urmatoarea, deci evaluarea este greșită


bogdan845495

De ce e saptamană?


David783456

Ce e asta?Prima data bag ,,plec in Spania"" si imi spune ca trebuie sa bag ,,merg in Spania".Dupa asta mai bag o data,,merg in Spania" si imi spune ca trebuie sa bag ,,plec in Spania"


nick796276

La fel am pățit si eu


AlexandruBaragau

Adaugati pentru "next" si posibilitatea "urmatoare"


CrlanClara

DIANA sa stii ca Next Star=urmatoarea stea. Pentru ca Next=urmatorul/urmatoarea/urmatorii(in acest caz urmatoarea) si Star=stea. (Fara suparare)


andrushh04

Este foarte gresit!!!


Iulianmaca

Săptămâna viitoare nu săptămână viitoare


MariusTran2

Dar de ce îmi apare greșit dacă am tradus " Eu plec în Spania săptămâna viitoare "


Any11900

Eu cred că este corect


BejinariuB1

Dacă înseamnă și _următoare_de ce nu este corect?


Daniel682560

Eu plec este corect. Eu mă duc pe lumea cealaltă


adal837634

Nu puneți corect diacriticele


BodAnna3

Soluția dată de ei ca și corectă este de fapt greșită trebuie săptămâna și nu săptămână.


Viorica244840

,, Merg,, de ce nu e bine?


cornelzavada

.....de regula,orice curs nu ar trebui sa enerveze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


roman_dorelll

Mai consultați gramatica limbii române, spuneți că este corect,,săptămână viitoare" în loc de,, săptămâna viitoare".


alexlesan

I go, eu plec,nu mă duc????


LuminitaRu7

Cum vine asta săptămână viitoare?????


LuminitaRu7

Pai nu e corect.(Eu ma duc in Spania săptămâna).Asa este tradus corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.