"How sad is he?"

Çeviri:O ne kadar üzgün?

1/16/2014, 6:33:37 PM

6 Yorum


horizonu

" how " nasıl demek değil miydi "how many" "how much" gibi ifadeler "ne kadar" anlamına geliyordu ama onlarda satın almada miktar belirtmede; tam anlayamadım olayı burada

1/16/2014, 6:33:37 PM

Selcen_Ozturk

yine direk ceviri olmuyor burada da. yazdigin gibi how much/how many gibi ifadeler ölçülebilir, alınır satılır tarzdaki şeylerde kullanılır. soyut durumlarda how kullanıyoruz, örneğin, how happy/sad/beautiful/ugly is he?

1/16/2014, 6:40:52 PM

ersinturac

how sıfatla birlikte kullanıldığında ne kadar,kaç anlamı oluyor how old are you da nasıl yaşındasın değilde kaç yaşındasın olayı gibi. what+nesne ile kullanıldığında ise hangi anlamına geliyor.what colors gibi.

7/27/2016, 8:49:13 AM

aslanmuson

"Nasıl üzüldü" için ne dememiz gerekli?

2/11/2014, 6:37:08 PM

Selcen_Ozturk

How did he get sad

2/11/2014, 7:20:16 PM

NLGNSRMN

NASIL ÜZGÜN DEĞİL Mİ ? CEVABININ HATASI NEDİR BİLEN ARKADAŞ YARDIMCI OLABİLİRSE ÇOK MUTLU OLURUM

9/6/2018, 8:47:24 AM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.