1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın öğle yemeği yer."

"Kadın öğle yemeği yer."

Çeviri:The woman has lunch.

January 16, 2014

321 Yorum


OktayHilmi

" The woman eats lunch " olması gerekmiyor mu? Have/has burada aitlik katıyorsa Kadın öğle yemeğine sahip anlamına gelmiyor mu?


Selcen_Ozturk

" The woman eats lunch " da doğru olmakla beraber daha az kullanılır. "have" kelimesi bir öğünle beraber kullanıldığında yemek anlamına gelir, "The woman has lunch/breakfast/dinner" gibi. Diğer yiyeceklerle beraber sahip olmak ya da yemek/içmek manasına gelebilir, ama geniş zaman dışındaki zamanlarda daha çok yemek manasında. Mesela "I had rice yesterday/Dün pilav yedim" gibi, burada "Dün pilavım vardı" biraz saçma oluyor.


eSeSLi

Kısaca bişey soracağım, ben yeni başladım ingilizce öğrenmeye bazı yerlerde mesela "eat" bazı yerlerde "eats" yazılıyor bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim


Selcen_Ozturk

3uncu tekil şahısta "s" takısı gelir geniş zamanda, diğerlerinde gelmez. daha detaylı açıklama şurada: http://www.duolingo.com/comment/1430000


Osissie

Emekleriniz için teşekkürler


Ms1969Ms19

Ben size birsey soracam bunun gibi turkce almancasi ilan yokmu


ElmiraWins

eğer Türkçe bilenler için almanca diyorsan yapım aşamasında bende bekliyorum :)


NesrinYldz7

Bunun isterseniz almanca dersi olanda var zaten en basta uygulamayı indirdiğinizde görmek istediğiniz dili soruyor


tuyasswe

amerika bayrağı varya ona bas onun yanında kurs ekle diyor ona basarak almanca dersi ve ya başka dersler alabilirsin


Beyzagn422

Ben şu anda hem almanca , hem de ingilizce öğreniyorum . İch bin beyza . May name is beyza.


YASER44

Bayrağa tikla sonra uc noktaya bas almanyaya bas oldu sana almanca


Emine282624

Allah razı olsun


ServanCan

Bütün yazılarınıza ulaşabileceğimiz bir bağlantı var mıydı hanımefendi ?


SenDekorEv

Thanks Selcen neden zamanları vermeden direk bize cümle veriyorlar bunun gibi bende yanlış yaptım


_.-.QUEEN.-._

(:Geniş zamanda" he"" she"" it "in fiiline -s gelmesi bir kuraldır:)


OrhanKarac

Eats = he, she, it lerde kullanılır


esen864944

I eat You eat He she it eats We eat They eat oluyor ve Present simplenin qaydasina gore 3cu sahsda fiil sonuna 's' kabul ediyor (Ben azeriyim calisdigim kadar turkce yazdim.anlata bildimmi?)


Ceren442382

Özne yüzünden. Eğer özne ben, sen, onlar, biz ise yani "I, You, We, They" ise fiile 's' getirilmez. Eat, drink ve benzeri olur. Fakat öznemiz "he, she, it" ise fiile 's' getirilir. Bu yüzden fiilimiz; eats, drinks ve benzeri olur.


eea144822

He she it olunca geniş zamanda s takısı getiriyoruz


RontgenRot

He,it ve she (tekil zamirlerde) fiil 's' takisi aliyor ,they ve I da almiyor


KamerDa1

eat yer anlamına gelir eats yerler çogul anlamına gelir


kevserjungkook14

S çoğulluk katıyor. Genelde he she ve it de kullanılıyor


yildirim256185

He she it 'te fiilin sonuna s takisi gelir.


tugceakss

İ you we they ise eat, he she it ise s takısı alır


BgmORK

I, you, we, they/eat/.... diye cümle devam eder. He, she, it/eats/... diye devam cümle devam eder.


BuYuksel

eats, he she it ile baslayan cumlelerde kullanilir


Mehmet273112

he she it olursa sonuna s harfi eklenir


Hatun458332

I you they de eat He she it de eats kullanılıyor. Bende bugün araştırdım.


1990burcu1990

He she it = fiillere s takisi geliyor.


babek264656

He she it de feile "s" artiriliyor


Ltfi15

Sizin ve muhatabınzın dışında 3. Kişiler veya nesnelerden bahsediliyorsa fiilin sonuna "s" takısı gelir


elif927407

He she it de fiile "s" takısı geliyor


MedineCeyl7

Ee söyle i you theyde eat dir ama he she it ise eats olur bu bir kuraldir o yüzden


turkiye_turkiye

Özne I You We They Kelimelerinden biriyse kelime "eat" olur Ama öznen He She It İse kelime "eats" olur Ayrıca tekillere de "eats" fiili getirilir.

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana


Ezel369622

I You We They

Bunlar ek almaz fakat

He She It

Bunlara (S) eki gelir kurallarina göre değisir baziları (es) bazıları da (ies) alabilir


murat350806

He/she/it gibi olanlar eats olurlar onun disinda eat kullanılır.


NezrinQuli3

Yalnız "he" she" eats yazılıyor" he she"-de "s" file artırılıyor.


kubra123kubra123

özneye göre değişir I ,You We ,They özneleri kullanılırsa eat denir ama He,She, It özneleri kullanılırsa eats olur


dogu366601

başkasından bahsediyorsa you dışında eats kullanılır


Bar516873

Mesela bir kadin a woman diyorsa kadin tek kisiyi vurguladigi için fiil s takisi alir mesela (eats) The woman eats rice gibi. ya da mesela kadinlar diyorsa The women burda cogul oldugu icin fiil s katosi almaz mesela the women eat rice


Kbra152008

Tekil öznelerde ( s takısı kullanılıyor ) eats oluyor


yasinsonmez

Ah bende burda takılıp kaldım işte he she it için eats kullanacaksn diyor diğerleri için eat yazıyorum çoğunlukla yanılıyorum anlayamadm :( eats yerler anlamı katıyor yanlış mıyım geniş zaman eki. eat ise yer şimdiki zaman. O yerler olmaz tamam kabul ama kadın yerler de olmaz abi


BLGEERM

Ama eat yemek demektir


lila720485

Genis zamanda He she it , yani o zamirlerinde yükleme -s eki takilir We you they I zamirlerinde, yukleme ek takilmaz Ör: he eats ... , you eat ... She reads..., they reads.....


ilknur10489

They yani onlar "s"takisi almaz sanirim yanlislikla yazdiniz


CihanDurdu

Birini tekil şahıslara fiili sade Bir şekilde kullaniyoruz 3. Tekil he she it te ise file s takisi geliyor. Diye biliyorum ben de yeni başladım.


lkerGn

kendin yerken eat senden baskasi yerken s takisi aliyor


Mustafa710942

Kendini kastediyorken eat. Baskasini ve gruplarda eats oluyor diye biliyorum. Buna gore yapinca dogru oluyor.


ilknur10489

I,you,we,they zamrleri genis zamanda (s) almaz.he,she,it zamirleri genis zamanda (s) alir. Soyleki ;Ben I eat, you eat,we eat The woman yani bir tek kadindan bahsediyoruz Burda fiile (s)takisi koyariz. Yada tek bir Adam the man tek kisinin yaptigi bir isten veya eylemden bahsediyorsak fiil (s) alir. Soz konusu kendini anlatiyorsan (I) I eat dersin buda tek AMA I yazarken (s) yok


alpha585330

Eat (yer), eats (yerler) s çoğul eki gelir


SagoKaFKeF

Selcen hanim resmen programda gorev ustlenmis gibi takdir ettim.


enolYiit

İşte sizinde yanlış yaptıgınız tam olarak bu has sahip olmak anlamında ama burda yemeye kullanmışıssınız KADININ ÖGLE YEMEGİ VAR demek bu

Aynısını SPEAK ve KNOW meselesinde de yapıyorsunuz speak konuşmak demek diyorsunuz karşımıza bilmek çıkıyor know bilmek diyorsunuz karşımıza konuşmak çıkıyor


OktayHilmi

Bilgiler için teşekkürler. Peki cümleyi şöyle düşünelim "Dün yemekte pilav vardı" ?


Selcen_Ozturk

"There was rice for dinner yesterday."

"We had rice for dinner yesterday" de olur, ama bu daha cok yemekte pilav oldugunu ve onu yediginizi belirtir, ilkinde ise varmis ama yemis ya da yememis olabilirsiniz.


mhdayt

size ulasmam gerekiyor


Bediha06

Mantıklı bulmadım have,has sahiplik aitlik belirtirken eat yerine kullanılmasını!Dün pilavım vardı değil,dün yemekte pilav vardı karnıyarık yanında gibi cümleler kurulabilir.Bildiğimiz gibi yemek yeme eat olarak kalsın bir can hakkımı aldınız bilmediğim eksantrik bilgi yüzünden!


Grkem629885

İngilizce'ye yeni başlayanlar için kafa karıştırıcı degil mi bu durum? Biz daha "s" taksının kullanıldığı yeri cözememişkem "the" nereye koycagımızı bilmezken


NagehanGuler

Sanırım Türkçe düşünüp İngilizce cevabı yazmak tan kaynaklanan bir sorun


EnesKln1

Çok teşekkür ederim


Yashar272714

Güzel cevap için çok teshekkuller


Yashar272714

Facebook kullanıyor musunuz?


emse507432

Anlamadım anlatmak istediğini


BurhanBurk

Cevaplarınız için teşekkürler, çok öğretici oluyor


RecepKutlu8

Benim doğruma yanlış demesin en azından


mehmet771602

Teşekkürler ederim


13zlem04.05

Her yorumda varsın


Ece747985

Güzel açıklamışsınız ilk başta yanlış geldi fakat bu Kullanımda doğru.


ilknur10489

The woman eats lunch .buda dogru kadin ogle yemegi yer


MehmetZlfG1

Burda da öğle yemeğim vardı anlamına gelmiyor mu selcen


SerkanCina1

O zaman l eat rice yesterday olmuyormu


MuratDelen

Erkekler.bir.kismi.kendi bulur fazla bakma bence onlara, yababvi dil kadar kendi ulkelerinin diline ve eksiklerini gidermek icin fimir uretsineler.Temiz olsunlar


MehmetSekm1

Acıklaman cok guzel olmus tesekkurler


TunaAcm

Bende aynısını düşünmüyorum ama eat gormeyince has yaptım doğru oldu


Verda879670

bende oyle yaptim kabul etmedi


BuYuksel

evet bencede bi yanlislik var. eat seceneklerde yoktu.


TunaAcm

Zaten eat değil has olacakmış o yüzden


krm365909

Ayen bence burda Bir yanlislik var


MehmetZlfG1

Kesinlikle doğru diyorsun


ZelalTa

Aynen katılıyorum


SinanDemir315407

Bende öyle düşünüyorum


SerhadAytar

Katılıyorum, bu cümle hatalı.


Bnyamin309638

Aynen oyle katılıyorum sana


NebahatOya3

Sizin söylediğiniz doğru aynı cevabı ben verdim yanlış denildi have veya has yazılmış o zaman kadın öyle yemeği sahip anlamına geliyor bence ben the woman eats lunch yazdım doğrusu bu


remziye919984

Evet aynen öyle oluyo bence soru yanlid


gncgv

Onun doğrusu the women has lunch. Lunch zaten öğle yemeği has sahip çıkmak yemeğinde yemeyi düşüneceksin


NurglOkak

Evet dogru soyluyorsun oktay cevaptata the women has lunch yaziyor onun yerine turkcesindede kadin ogle yemegi yer bence soruda hata var yanlis sayildi bende ya sizde de sayildi mi yanlis


AilaAslanli

Bende oyle yazdim ve yalnis "yemek" kelimesi nerde peki


ErdekErdek

Aynen bende eat lunce yazmıstim ama..


Ayeallpnar

Aynen "has" ile -kadinin öğle yemeği var- demiş oluyoruz.


merrper1

Evet bende tek fiil has die onu yazdım.


ibrahim457240

Bana da oyle geliyor


KamerDa1

cevap ögle degil soru kadın ögle yemegi yer


KamerDa1

evet aynen ögle yazdım fakat dogru cevap diye telefona have yas yazmıyo eat diye cümle


zeynep756164

Aynn ya bnde de oyle oldu


ZehraNazAy1

Evet öyle düşünüyorum


MeralSamur

Aynen öyle


jungkook520552

Kessinlikle katılıyorum saçma has= sahip demek değil mi


Eda142

Evet Oktayhilmi aynı fikirdeyim


suzantanrk

Aynen bende senin dediğin gibi "The woman eats lunch "yaptım kabul etmedi


dogu366601

aynen ya öğle yemeğine sahip demiyo ki


Glse600077

Have lunch- has lunch diye kullanıldığı için böyle ondan aitlik değil


netuhafgun

Her alıştırma da yeni bir sürpriz çıkıyor arkadaş. Kafamız karışıyor. (Yok İngilizce de bazen böyle olur yok İngilizce de bazen şöyle olur!) O zaman en başta öğretin. Konunun açıklamasını öğrenip öyle teste başlayalım. Bıktım ya


dogaolga

yanlış çevirmişler


devrimozde1

Niye womanin onune A konuyo


Merve711646

Çünkü ''a'' bir sayı olarak kullanılmadığı sürece herhangi bir anlamı katar ve sen herhangi bir kadından bahsediyorsun eğer tek bir kadından bahsedeceksen the woman demen gerekir bu the-a farkı ingilizcede her kelimede bu şekilde oluyor belirsiz ise a belirli ise the türkçedeki belgisiz zarf gibi düşünüyorum şahsen.


lochbien

Nasil ki turkcede mesela "ben geldi" diyemiyorsan illaki "ben geldiM" demek zorundaysan yani - gecmis zamanda 1.tekil sahis için "m" harfi fiile eklenmeliyse ingilizce de de -genis zamanda 3.tekil şahıs icin fiile "s" takisi gelir..eat fiili genis zaman da kullanılacak ise 3. Tekil sahis icin eats olur.


BlackSweetWolf

Cümle doğru. İngilizce birazda yoruma dayalı bir dil. Çok pratik yapmalısınız. Şöyle diyebiliriz. Kadının öğle yemeği var ki! Onu yiyebilsin :)


Hiraya145972

Has ve lunch arasında the olmalıydı en azından içinde the olsun


Hiraya145972

Siz ne düşünüyorsunuz


dilbereroglu

the woman has lunch şıkkını işaretledim ama hatalı çıktı sebep??


-mehmet6758-

bendede hata verdi :S...


saritas35

Eat kelimesi gecmiyor have has sahiplik degil mi yanlis cumle bence...eat fiili olmak zorunda cümlede


dilkesin

"Kadın öğle yemeğini yer " diyorlar. Ama "The woman has lunch" kabul ediliyor. Ama "The woman eats lunch" olmasi lazim. Bu hepinizin kafasını karıştırıyor. Bu sistemdeki yanlisliktan arkadaslar ama ayri bir kafadanda düşünürsek; zaten have kelimesi bir öğünle baraber kullanıldığında yemek anlamina geliyor


buketpoyraz

Has var demek eat olmaliydi


Nnn_-

yanlışlık var takıldım kaldım


YalinGenccan

Şu seçme işini kapatın


AhmetSVRTE

A burda bir anlamı katması lazım ama cümlede kadın yazıyor ozaman a yı koyuyorsak çeviriyi bir kadın olarak değiştirmemiz gerekir bence bi yanlışlık var


belissimagirl

the woman eats the lunch dedim hatam nerde ?


belissimagirl

the woman eats the lunch dedim hatam nerde ?


Amirhosein234675

I dont know Turkish much but my English is awsome and im from Iran.this question is not correct its not A kadin Its KADIN


.myenibayrak

Bu ceviri yanlis olmus. Google ve yandex ceviridende baktik. Has yerine eat olmali !!!


arzu111457

Eat de yapabilirlerdi


dogu366601

öğle yemeğine sahip demiyor öğle yemeğini yer diyor bu oyunun hatası


duru510164

Hayr kucuk harf buyuk harften dolayi puan kirdi


hakan_gulmez

Daha neler göreceğiz.:)


ElifErkek3

başına neden 'the' veya 'a' geliyoki bir kadın dememiş kadın demiş sadece


EqeLi

benimkinde woman ın onüne A koydu neden acaba


Erturul645271

bu nasıl bir dil, kendileri gibi işlerine geldiği yere gidiyor


ilknur10489

Have lunch,have dinner,have breakfast ogle yemegi yemek,aksam yemegi yemek,kahvalti etmek demek oluyor.has :tekil sahislarda kullanilir


Ece747985

Has ne alaka burada eats olması gerekiyormu yer diyor çünkü


ilknur10489

Have kelimesi veya tekil sahislar icin kullanilan has kelimesi ogunlerle birlikte kullanilirsa yemek anlamina geliyor.ingilizler bunu daha cok kullaniyorlar.mesela have breakfast kahvalti etmek manasi tasir.insallah faydasi olmustur


firatkaradenizz

Teşekkürler hocam


hqmPh

The woman has lunch


merve342414

Yanlıs degilmi bu cümle


sabahattin325147

Hatali soru burda has yerine eats olmasi gerekiyordu


emre666

cümlenin anlamı ''kadının öğle yemeği var'' demektir


Serdar667330

Yemek eat olmalı has var anlamındadır. Yanlış çeviri var


gamzeuak1

Has neden geliyor hiç bilmiyorum ve anlamadım


cwankadir

Yemek fiilli burada hangisi oluyor


ALI865240

the woman eats lunch olmasi gerekmiyor mu


ALI865240

bu kadinda yemek var anlamina gelmiyormu


Serdar667330

Has var demek kadının öğle yemeği var oluyor. Doğrusu the woman eat lunch olacak


raif803316

Has' sahip olmak anlamında şimdiye kadar öyle biliyordum.


TdT9VG

O'da bişeymi , ben bu sekmeyi yeni keşfettim. "S" takısı için yazılanları okumalıyım .

Emeği geçenlere teşekkür ederim.


TunaAcm

Bilen bilmeyen yorum yapiyor kafalar karışıyor lütfen doğruyu bilmeyen birşey yazmasın sorular hariç


RecepTrgt5541

D Y bilmem ama sonuc ayni hata verdi gnc lik


Ulsyy54

lunch yerine yanlışlıkla launch yaazmışım kabul etmedi


ilknur10489

Savaş gemisi filikası demek yanlışlıkla yazdığınız onun için kabul olmamıstır


Merve711646

Hangi durumlarda has ya da have getiriyoruz peki?


melike671196

Yalnış kelime var


ahmed670685

Has degil eat olmasi lazim


dlr438343

Yanlis değil mi sizin dediginiz kadinin ogle yemegi var oluyor


aliosman430722

O zaman alıştırmalarda o ada ogretilsin


glser948129

Yanlislik var eat olmaliydi


ilknur10489

Kadın she olduğundan yani o tekil şahıs geniş zaman konusunu gorduyseniz fiil "s"alır. Siz eats deseydiniz olurdu.ayrica öğle yemeği yer,akşam yemeği yer belli öğünleri göstermek istersek :they have lunch da diyebiliz.onlar öğle yemeği yer.


Duygu447964

Ya yukaridaki yorumda anlatilmis ama ben anlamadim bu eat yerine has gelmesini


MineDrak

Malmisin abicim habire yanlis yaptirtiyor iantla sikicem uyggulamasini


TR5456615100

Program, Doğrusunun " The woman has lunch. " olduğunu iddia ediyor. Peki; konuşma gereği " Kadının öğle yemeği var " demek istersek ne diyeceğiz ?


Aziz738045

The woman eats lunc olmasi gerekiyır


Ramazansumeye

benim anlamadığım bişey var ''The woman has lunch'' kelimesi ''kadın öğle yemeğine sahip'' anlamına gelir ama duolingo ''The woman has lunch'' kelimesini '' kadın öğle yemeğini yer'' diye çeviriyo halbuki ''kadın öğle yemeğini yer'' cümlesi 'The woman eats lunch'' anlamına geliyor ama duolingo bunu kabul etmiyor


Sla283993

ben dogru yaziyorum yanlis diyor


SelmaCeran1

bu yanlış. Kadın öğle yemeği yer = the woman eat lunch olmalı 'has' sahiplik eki değilmiydi.


niko839555

The woman eats lunch


FatmaEsraS2

Ben de woman yazmayi unutmuşum yaaa ufff


GamzeImren

Bu soru yanlış sanırım


Abdulkadir514113

yanlış yazılmış yada sistem hatalı


Adem71448

Kadinin yemegi var


YaseminTek11

Sahiplik manası yok ki has yanlış burda


FATH912558

The woman eats lunch. Has var demen


remziye516140

Yaa soru yanlış şikayet edin


Lina999305

Cevabın aynısını yazıyorum kabul etmiyor sinir oldum


fotomaxfot

Bu alistirma yanlis has yerine eats kullanilmasi gerekir


fotomaxfot

Hatalı alıştırma


ceyda216425

burdaa ingilizce ögreniyoruz temel seyler yanii ingilizcede en nadir olarak kullanılan kelimelerin karşımiza çıkması yalnış ve hatalıdırr ilerleyen zmanlarda olabilir


smimyok1

Arkadaşlar "has" sahiplik anlamına gelmiyor mu? Burada " yemek" anlamında kullanmış. Biri cevap verirse çok mutlu olurum


yaar182938

Cevabı kadon öğle yemeği yer miş?


MURAT_73

"Has" değil "eats" olmalı


YZCD15

The woman eat lunch olamasi gerekmiyor mu??? Yemek eat çünkü has degil


Kenan669642

Ya kafayı yedirteceksiz sahiplik değilmi has kadının öğlen yemeği var anlamına gelmiyormu


elif.istanbul

Bende aynı soru has mi eat mi olmasi gerekiyor bu cumlede


zehradmr03

Benim cevap dogru olmalıydı Soru: kadın kahvaltı yer Cevap: The woman eat breakfast Olması gerekirken The woman has breakfast Yaziyo


ilknur10489

Seninki de doğru ama "s" takisini unutmuşsun.ayrica the woman has breakfast da yaygın kullanimdir,bunuda öğren ilerde karşına çok çıkar.


Aliaddinzi

Türkçe dilbilgisi kurallarına göre "eat" dedim. "HAS" yazılacağını hiç düşünmedim.


Merva96482

Ben bir kere yanlis yapdim cevapda vardi The women eats has lunch bende sonra oyle yazdim yanlis gorundu


Sena0713

The women has lunch ama sırf nokta koymadım diye yanlış saymak nee ha whaaat


RabiaAta3

Lütfen kelimeler doğru oturtulsun


ebrufels6

Bunun the woman eats lunch olmasi gerekirdi


merve849614

Ogle yemegi var demigoruz ki neden has kullaniyoruz


ahsenem163305

Soruda "Kadın öğle yemeği yer" olduğu için cevabın "The woman eat lunch" olması gerekmiyor mu


Hamdi963318

"The woman eats lunch" değilmi bunun cevabı yoksa benmi yanlış biliyorum Burda has gelince sahip olmuyor mu o zaman kadın öğle yemeğine sahip oluyor o zaman kadın yemiyor


Nihat953048

has var demek eagt yer demek


MehdiQuliyev

Has ne yemeye. Yer eat deyilmi?


MehdiQuliyev

Has ne . Eat deyilmi yer


TurgayAtan

Yanlış düzeltin lütfen


VeVorK

The woman eats lunch. olması gerekmiyor mu ?


rya123456

The women has lunch sa eyer kadınin öğle yemeyi var demek


Tayhan2020

Bu cümlede sorun var The woman eats the lunch


Tayhan2020

Bu tercüme yanlış


Ece64138

Eats gelmesi lazim degil miydi


MerveSabo

'The woman eat lunch' olması lazım cevap kesinlikle yanlış


MerveSabo

Has değil eat olacaktı yanlış cvp olmuş


SEMA26729

Kadin ogle yemegine sahip demiyor ki.Benim cevabim dogru


berathan16

Eats olmalı yanlış


elif920897

Dogruyu yazinca da kabul etmiyor


mehmet771602

The woman eats lunch Diye biliyorum ben Has Olmiyacak


MehmetBey53

Geri zekalı uygulama, iyice sıkılmaya başladım. Eğer Has aynı zamanda yemek fiili anlamına geliyorsa bunı bize öğretmeden, soramazsınız! Sıkıldım vallahi uugulamadan!


GhostDevil1

Has ve have var anlamı taşır. Yer anlamı taşıdığını siz uydurup bırakmışsınız saçmalığın bu kadarı


GhostDevil1

Have and has var anlamı taşır. Yer anlamı ne alaka saçmalamayın. Düzeltin lütfen


NebahatUst1

the woman has lunch biri bana bunu tercume edebılırmı ben dıyorumkı kadın oğle yemegı yer ( eat) yer anlamındayken (has ) da neyın nesı


NebahatUst1

lütfen bu yanlışı eat ve has arasındakı farkı düzeltin eat yemek yeme has sahiplıktır offf çok hatalarınız varyaa


BeyaztGN

Yani bu daha mantıklı


Nuri74701

Off güzel bayanlara selam olsun


ElaBelen1

Yemek ve sahip olmak??


Didem714052

The woman eats lunch olması gerekiyor


Ravilmirza

The woman eats lunch olmali deyil ?


yldz900951

yani eat olmasi gerekirken nasil has oluyo ben anlamadim


DASTVAHMET

Soru yanlış cevap the woman eats lunch olmasi gerekiyor . Burafa has kelimesi sahip anlamına geliyor has deninde kadının öğle yemeği var olmuyor mu?


HuseyinOzk6

The woman eat lunch olmalıdır


derin783389

The woman eats lunch olmasi gerekiyir du


sanane827250

has var demekti ogrendigimiz kadariyla eat yemek fiiliydi. Ne ara kadin ogle yemegi yedi has ifade edilir oldu. Turkce imgilizce sozluge girdigimde de They woman eat lunch diye cikiyor.


Proansl

Benimkini doğru kabul etmiyo doğru yazıyorum olmuyo


ParkJiminFido

Dogru yazdigim takdirde,yalnis cikiyo yardim edin lutfen


yaren156649

The women eats lunch olması gerekiyor du


Esraplt1907

Neden women yerine woman?


SraYaar

yemek eats olması lazım has ne alaka o aitlik bildirmez mi


1RIDVAN1

The woman eats lunc Olması gerekir


1RIDVAN1

The woman eats lunch Olması gerekir


AsyaZehraK

Bazı cümlelerde "WOMAN" kelimesini yanlış kabul ediyorsunuz, bazen de " WOMEN" kelimesini yanlis kabul ediyorsunuz? Ayni durum "man - men" içinde geçerli. Biri açıklayabilir mi?


zeynep207509

Has yerine eats olması daha doğru bence


memet289599

Eats olmadan,nasil,yedi


Nur871234

Has sahiplik anlamı taşıyor oysa "yer"i soruyor eat olmalı değil mi?


Leyla567592

Doğruyu yazmama rağmen yanlış deniliyor acaba bir bilginiz var mı?


emine941638

The woman eat lunch olmalı have has aitlik bence yanlış


emine941638

The woman has lunch olduğunda kadının öğle yemeği var anlamı çıkıyor bence yanlış the woman eats lunch doğru cevap


BETL734383

Benim cevabım kabul edilmiyor neden acaba


f7wdYt76

Yani bize eat yemek yemek diye ögretildi ama have/has fiilide sık kullanıliyorsa sorun yok


Cemcel3

Bu cümlede eat neden yok acaba açıklarsanız sevinirim :)


MEMETAKFAK

Soruda bende aets yerine has yazıyodu


chemistry...

Ben neden yazamıyorum buraya


IamInevitable96

böyle olmaz ki eats yerine has nedir


IamInevitable96

böyle olmaz ki eats yerine has nedir


ZeinabKalt

The woman eats lunch


KamerDa1

teşekkür ederim yardımınıza


Ltfi15

Sayın yöneticiler Türkçe bilenler için ospanyolca var mıdı


Ltfi15

Sayın yöneticiler Türkçe bilenler için ospanyolca var mıdır


Ltfi15

Sayın yöneticiler Türkçe bilenler için ispanyolca var mıdır


Gnssss

Has ne alaka eats olması gerekmiyormu


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


esmermmm

cümle yanlış


brahim671250

Bu cümle batalı


HaticeKbra703482

Has ne alaka burada yer diyor var demiyorki


melekolog

Benim kahvaltım var ama yemiyorum, önümde duruyor, yiyorsam yiyorumdur, varsa vardır, bu nedir yaa.


hywryn

Lütfen birden fazla cevap hakkı getirin. The woman eats lunch gibi


Motasiim

Akıllardaki tek soru : the woman eat lunch


mehmet604966

Cevabım doğru ama yanlış kabul edildi."The woman eats lunch" nedn yanlış kabül ediliyor?


remCeylinE

Ingilizce öğrenmeye yeni başladım "the" kelimesinin kullanım alanını açıklayabilir misiniz?


ahnet197539

Bu soruda bi hata var


MTTastan

ya bu ne biçim eat eats çok sacma cevaplar var duzeltin sunlari


eeempusa

the lunch dersek 'kadının öğle yemeği var' demiş olurmuyuz


ASLANBASE

çok saçma yer i koymamışlar


Abdulkadir514113

Yanlış yazılmış (eats) yazılmalıdır.


hakanihat

Ya bus ne zaman koyulurr


DuoLingoCu24

bus=otobüs demektir but=ama demektir bus için tanımlar noun a large motor vehicle carrying passengers by road, especially one serving the public on a fixed route and for a fare. "a bus service" eş anlamlılar: motorcoach, coach, school bus, shuttle bus, minibus, double-decker, trolley, omnibus a distinct set of conductors carrying data and control signals within a computer system, to which pieces of equipment may be connected in parallel. "A computer system includes a bus interface with a plurality of data buffers." verb transport in a communal road vehicle. "managerial staff was bused in and out of the factory"


mucalt

Benim anlamadiğım kismi yemek yemek anlamina gelen "eat" neden kullanilmadi.


EdaNurUzer1

İngilizce de öğün belirtildiğinde "have" "eat" den daha çok kullanılırmış. Breakfast/ lunch/ dinner dan önce have gelirse yemek anlamına geliyor yani


DuoLingoCu24

evet bende anlamıdım eat (yemek ) has veya have (var) gibi anlamadım senin gibi


huseyin2014

Boyle seyler insanin dil ogrenme istegini azaltiyor. Yukaridaki anlamda yemek gecen bi yer yokki. Eat dese anliycam has demis ogle yemegi var demek bu. Dogrusu eat olmaliydi.


zeynoo345

Nie s takısı geliyor ya


sewmekle123

has aitlik bildirmez mi sahiplik gibi


nubarr

Bn "woman eay lunch" yazdim " eats" oali dedi burdaysa has koymus, hasi nerde ve eatsi nerde kullaniyorz


murat70003

Yanlış yazmışsın,eay değil eats


nubarr

ya evet eat yazdim yanlislikla eay olmus o. yani orda eat yazmisdim


Zagor07

Genis zaman olayi var. Ingilizce ile turkce arasindaki fark bu -s takilari ile belirgin oluyor. Ogle yemegi yer derken genel olan bir durumdan bahsediyor. Genellikle ogle yemegi yer anlami. Senin dedigin ise daha dar bir durum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.