"Iliketoexercise."

Переклад:Мені подобається займатися спортом.

2 роки тому

15 коментарів


Velori

Слово exercise має значення не тільки заняття спортом але і вправи. І тому я вважаю що переклад речення I like to exercise Мені подобаються вправи чи Я люблю вправи являється коректним. Шановні розробники, у Вас дуже багато некорекного перекладу.

2 роки тому

Nordry
Nordry

"Що робити?" - "TO exercise" - невизначена форма дієслова - вправлятися. Частинка "to" в даному випадку чітко вказує на дієслово, а не іменник.

2 роки тому

c5vf1

"Мені подобаються вправи" - чому неправильно?

2 роки тому

Sorokas

Мені подобаються вправи - I like the exercises

2 роки тому

Viacheslav109891

Як одне слово exercise може означати займатися спортом і вправлятися?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Це слово справді має обидва значення, проте частіше вживається саме у значенні "виконувати фізичні вправи/займатися спортом". Наприклад речення "I get up and do my morning exercises" перекладається лише як "Я встаю та роблю свою ранкову зарядку", а не вправи з математики, наприклад.

2 роки тому

Kozak511137

А часом exercise не перекладаєтьця як "вправа"?

2 роки тому

Sorokas

exercise - вправа, to exercise - робити вправи, вправлятися, займатися

2 роки тому

vosaul

мені подобається виконувати вправи?

2 роки тому

Mr.Sparda
Mr.Sparda

Мадо б бути "i like to do exercise"

1 рік тому

AlexandrSh942749

Мені подобається займатися/вчитися/робити вправи також має бути вірним!

2 роки тому

fermopili

у загальному випадку exercise - це просто вправа, яка може бути не тільки спортивною

мені подобається вправа

1 рік тому

Iiila

Ласкаво просимо у клуб Ось пароль B6GM2 Радий буду бачити ;)

1 рік тому

VnukDarvina

"Мені подобається вправа" - це ствердження! у реченні нема знаку питання.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.