"Whatareyoustudying?"

Μετάφραση:Τι μελετάς;

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


ellifote

Δεν μπορεί επίσης να σημαίνει ¨"τι σπουδαζεις"? , η αυτό εκφράζεται καλύτερα με το "What do you study?"

πριν από 2 χρόνια

SpirosTravlos14

Πολύ σωστά το ανέφερες. Tι σπουδάζεις εκφράζεται με το ''What do you study?''.

πριν από 2 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

"Τι σπουδάζεις;" το δέχεται ως σωστό. To "are studying" είναι ενεστώτας και σημαίνει ότι σπουδάζεις και τη στιγμή που μιλάμε. Δεκτό και το "μελετάς"

πριν από 1 χρόνο

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.