Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"O benim erkek kardeşimle aynı."

Translation:He is the same as my brother.

0
4 years ago

5 Comments


ErdiYilmaz

Cümleden ''as'' çıkarsak anlamda bozulma olur mu?

0
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

0
Reply4 years ago

ErdiYilmaz

''as'' kelimesi bu cümlede hangi anlamı taşıyor? ''as'' yerine getirilebilecek alternatif kelimeler var ise yazar mısın?

0
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok "same as" bir kalıp, o şekilde hatırlamaya çalış. iki şeyi karşılaştırmıyorsan gerek yok ama:

  • This is the same dress! (Bu aynı elbise)
  • This is the same dress as mine! (Bu benimkiyle aynı elbise)
3
Reply4 years ago

ErdiYilmaz

Bu da mı kalıp :) İngilizce de ne kalıp varmış be! Teşekkürler.

2
Reply4 years ago