Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O benim erkek kardeşimle aynı."

Çeviri:He is the same as my brother.

4 yıl önce

5 Yorum


ErdiYilmaz

Cümleden ''as'' çıkarsak anlamda bozulma olur mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

ErdiYilmaz

''as'' kelimesi bu cümlede hangi anlamı taşıyor? ''as'' yerine getirilebilecek alternatif kelimeler var ise yazar mısın?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok "same as" bir kalıp, o şekilde hatırlamaya çalış. iki şeyi karşılaştırmıyorsan gerek yok ama:

  • This is the same dress! (Bu aynı elbise)
  • This is the same dress as mine! (Bu benimkiyle aynı elbise)
4 yıl önce

ErdiYilmaz

Bu da mı kalıp :) İngilizce de ne kalıp varmış be! Teşekkürler.

4 yıl önce