"Gemeinsam sind wir stark."

Çeviri:Biz birlikte güçlüyüz.

2 yıl önce

12 Yorum


FiveOrangePips

Çok güzel cümle , gerçekten teşekkürler Duolingo.

1 yıl önce

Risu.
Risu.

'Gemeinsam sind wir stark.' cümleyi başka nasıl yazabiliriz ? Yani bu devrik şekli mi ?

2 yıl önce

Tayfun.26

Gemeinsam yerine zusammen kullanılasa daha kullanışlı olur.

1 yıl önce

melikeasdfl

Birlikte güçlü oluruz dedim. Bence kabul edilmeli :(

2 yıl önce

erdiertan

Gerçekleşmesi muhtemel bir istekten ziyade hali hazırda birlikte güçlü olunan bir durumu anlattığını düşünüyorum.

2 yıl önce

Adafeloz

"Güçlüyüz"le "güçlü oluruz" arasında çok fark var kabul etmemesi normal

1 yıl önce

ZehirEkinoks

Almanca okumalıydın

2 ay önce

Adafeloz

Ya ben bu cümle ögelerinin sıralamasını anlamıyorum neden "gemeinsam wir sind stark" değil neden devrik olmak zorunda?

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Cümlenin başında zamirden başka kelimeler kullanılır ise ikinci sıraya fiil gelir kişi zamiri 3. Sıraya gelir Almancada kuraldır

6 ay önce

Fatma12358

Birlikte güçlüyüz, dedim kabul etmedi :(

7 ay önce

jacklin948644

Soyle yazamaz miyiz? Wir sind stark gemeinsam

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Wir sind gemeinsam/zusammen stark.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.