"Gemeinsam sind wir stark."

Çeviri:Biz birlikte güçlüyüz.

April 24, 2016

12 Yorum
Tartışma kilitli.


FiveOrangePips

Çok güzel cümle , gerçekten teşekkürler Duolingo.


Risu.

'Gemeinsam sind wir stark.' cümleyi başka nasıl yazabiliriz ? Yani bu devrik şekli mi ?


Adafeloz

Ya ben bu cümle ögelerinin sıralamasını anlamıyorum neden "gemeinsam wir sind stark" değil neden devrik olmak zorunda?


unutmaz

Cümlenin başında zamirden başka kelimeler kullanılır ise ikinci sıraya fiil gelir kişi zamiri 3. Sıraya gelir Almancada kuraldır


melikeasdfl

Birlikte güçlü oluruz dedim. Bence kabul edilmeli :(


erdiertan

Gerçekleşmesi muhtemel bir istekten ziyade hali hazırda birlikte güçlü olunan bir durumu anlattığını düşünüyorum.


Adafeloz

"Güçlüyüz"le "güçlü oluruz" arasında çok fark var kabul etmemesi normal


ZehirEkinoks

Almanca okumalıydın


Tayfun.26

Gemeinsam yerine zusammen kullanılasa daha kullanışlı olur.


Berlinkopf

Wir sind stark gemeinsam bence


Gulsenhanebayram

Tıklıyorum konusma kısmını açmıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.