Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gemeinsam sind wir stark."

Çeviri:Biz birlikte güçlüyüz.

0
2 yıl önce

11 Yorum


FiveOrangePips

Çok güzel cümle , gerçekten teşekkürler Duolingo.

5
Cevap ver1 yıl önce

Risu.
Risu.

'Gemeinsam sind wir stark.' cümleyi başka nasıl yazabiliriz ? Yani bu devrik şekli mi ?

1
Cevap ver2 yıl önce

Tayfun.26

Gemeinsam yerine zusammen kullanılasa daha kullanışlı olur.

1
Cevap ver1 yıl önce

melikeasdfl

Birlikte güçlü oluruz dedim. Bence kabul edilmeli :(

0
Cevap ver1 yıl önce

erdiertan

Gerçekleşmesi muhtemel bir istekten ziyade hali hazırda birlikte güçlü olunan bir durumu anlattığını düşünüyorum.

4
Cevap ver1 yıl önce

Adafeloz

"Güçlüyüz"le "güçlü oluruz" arasında çok fark var kabul etmemesi normal

1
Cevap ver8 ay önce

Adafeloz

Ya ben bu cümle ögelerinin sıralamasını anlamıyorum neden "gemeinsam wir sind stark" değil neden devrik olmak zorunda?

0
Cevap ver8 ay önce

unutmaz
unutmaz

Cümlenin başında zamirden başka kelimeler kullanılır ise ikinci sıraya fiil gelir kişi zamiri 3. Sıraya gelir Almancada kuraldır

0
Cevap ver2 ay önce

Fatma12358

Birlikte güçlüyüz, dedim kabul etmedi :(

0
Cevap ver3 ay önce

jacklin948644

Soyle yazamaz miyiz? Wir sind stark gemeinsam

0
Cevap ver2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Wir sind gemeinsam/zusammen stark.

0
Cevap ver2 hafta önce