1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Gemeinsam sind wir stark."

"Gemeinsam sind wir stark."

Çeviri:Biz birlikte güçlüyüz.

April 24, 2016

13 Yorum


FiveOrangePips

Çok güzel cümle , gerçekten teşekkürler Duolingo.


Risu.

'Gemeinsam sind wir stark.' cümleyi başka nasıl yazabiliriz ? Yani bu devrik şekli mi ?


Adafeloz

Ya ben bu cümle ögelerinin sıralamasını anlamıyorum neden "gemeinsam wir sind stark" değil neden devrik olmak zorunda?


unutmaz

Cümlenin başında zamirden başka kelimeler kullanılır ise ikinci sıraya fiil gelir kişi zamiri 3. Sıraya gelir Almancada kuraldır


bbdbdbdn

İleri komünist kardeşlerim!


melikeasdfl

Birlikte güçlü oluruz dedim. Bence kabul edilmeli :(


erdiertan

Gerçekleşmesi muhtemel bir istekten ziyade hali hazırda birlikte güçlü olunan bir durumu anlattığını düşünüyorum.


Adafeloz

"Güçlüyüz"le "güçlü oluruz" arasında çok fark var kabul etmemesi normal


Tayfun.26

Gemeinsam yerine zusammen kullanılasa daha kullanışlı olur.


Fatma12358

Birlikte güçlüyüz, dedim kabul etmedi :(


jacklin948644

Soyle yazamaz miyiz? Wir sind stark gemeinsam


SteffiBookworm

Wir sind gemeinsam/zusammen stark.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.