Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She eats chicken."

Překlad:Ona jí kuřecí.

před 2 roky

7 komentářů


waine.sk

Nema byt nahodou spravny preklad "Ona je kuracinu."? Lebo kura ako take je pocitatelne, takze to by malo byt "a chicken"?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Předně nezapomínejte, že toto je kurz pro mluvčí češtiny. Ale pokud jsem vás správně pochopil, překlad "Ona jí kuřecí" bereme taky.

před 2 roky

Jenda-48

Proč neberete "Ona jí slepici"?Slepice na psprice s rýží je zcela běžné jídlo, navíc slepici máte uvedenou v překladu slova

před 4 měsíci

Daniel748184

To jako vážně? :D Ani dítě neřekne ,,ona ji slepici" Spisovněji to je kuře

před 4 měsíci

Jenda-48

Slepičí vývar, slepice na paprice, jsou vskutku odlišná jídla od kuřecích verzí, otázka jiná je, jak to AE překládá. Bohužel hen a chicken asi AE běžně zaměňuje, aspoň slovníky připouští obojí. Ale v české restauraci slepice na paprice není kuře na paprice a obecně vařené slepičí maso a vývar se dával matkám po porodu na posílení organismu, kuřecí nikoliv, to je výživově daleko slabší. Aspoň v Česku. A ona jí slepičí maso s rýží , či jinou přílohou, např. pasta je zcela běžný slovní obrat.

před 4 měsíci

adam809
adam809

Napsal jsem Ona jí to kuře a neuznalo mi to. Nechápu, kde je chyba.

před 2 měsíci

jenda48
jenda48

Protože ta věta není "She eats the chicken" Na člen před větným předmětem je třeba dávat pozor, protože když tam je a vy jej přeložíte, tak chybu nemáte, naopak velmi často chybu dostanete a pokud je předmět nepočitatelné podstatné jméno, a vy člen "the" nepřeložíte, máte chybu na 100%.Bohužel. Navíc překlad chicken je i "kuřecí" míněno maso. Tak na to pozor. A kuřecí v tom případě JE NEPOČITATELNÉ.

před 2 měsíci