Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми створимо мову."

Переклад:We will have created a language.

2 роки тому

8 коментарів


vasyapb

Як і в завданнях на Future Indefinite, тут також ігноруються відповіді з "I shall" i "We shall".

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Не розумію, в чому питання. Треба We will... Може тому і ігнорується I will...

2 роки тому

vasyapb

В коментарі я допустив помилку. Маю на увазі, що багатьох завданнях відповіді із "I shall" i "We shall" сприймаються як неправильні. В даному випадку моя відповідь "We shall have created a language" не була зарахована.

2 роки тому

H1lP4

Я зустрічав інформацію, що shall виходить із вжитку. Залишається тільки will. Можливо, в американскій shall уже не вживається.

2 роки тому

vasyapb

У "Порадах та примітках" Duolingo є таке пояснення: "Раніше shall have використовувалося з 1 особою однини і множини, а will have – з усіма іншими особами, проте зараз це правило не є актуальним і will have можна використовувати з усіма особами займенників". Тут нічого не сказано про неправильність вживання "shall". Для "I/we" правильні обидва варіанти (як "shall", так і "will"), просто "shall" вживається набагато рідше.

2 роки тому

Nordry
Nordry

У інших завданнях справа дійсно може бути в тому, що в якості допоміжного дієслова при утворенні майбутнього часу "shall" вже практично повністю зникло з сучасної американської англійської мови (в британському варіанті ж нічого не змінилося :)), а в Дуо акцент ставится саме на AmE. Але є ще один момент, на який мені б хотілося звернути Вашу увагу: в якості допоміжного дієслова "shall" вживається лише з першою особою однини (тобто, "I"), якщо ж Ви кажете "We (you/they/he...) shall...", то тут "shall" вже буде модальним дієсловом і випадки вживання у нього, відповідно, будуть зовсім іншими: http://easy-english.com.ua/modal-verb-shall/.

1 рік тому

fish-key

А чому "a language" а не "the language". Йдеться же про те, що ми створимо певну, конкретну мову?

9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Це гарний приклад використання вказівного займенника як аналога the. Якщо в українське речення органічно вписується відповідний вказівний займенник, то в англійському треба ставити артикль the. Пробуємо: Ми створимо ЦЮ мову. Про яку ЦЮ мову йдеться? Ми не знаємо навіть, чи це мова програмування, чи мова для глухонімих, чи якесь нове "есперанто". Займенник не на місці, значить ніякого the. А чи потрібен неозначений артикль a? Іменник зчислюваний, в однині. Артикль a потрібен.

9 місяців тому