Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"To se stalo loni v říjnu."

Překlad:It happened last October.

0
před 2 roky

10 komentářů


zdeseb

Opravdu last October znamená loňský říjen?

Pokud tu anglickou větu "It happened last October" pronesu v prosinci, tak to znamená říjen předešlého roku a ne ten nejbližší uplynulý říjen?

1
Odpovědětpřed 2 roky

gaston68cz

Tak na tuhle otázku bych taky rád znal odpověď.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

IngridPolk

Může být "became"?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ne, je rozdíl mezi "happen" a "became". První znamená, že se něco přihodilo, druhé že se něco stalo něčím (nebo někdo někým). Takže "The accident happened there" (Ta nehoda se stala tam) a "I became a teacher" (Stal jsem se učitelem).

0
Odpovědětpřed 2 roky

jardanovk
jardanovk

Šlo by i:That happened in October's last year?

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nikoliv. Prave jste privlastnil minuly rok rijnu. Jako by cely ten rok patril Rijnu. Ani to neumim nejak vyjadrit ceskou vetou. Ani obracene se to moc privlastnit neda "Last year's october'. Je to proste divne.

slo by 'october of last year, last year in October, last October nebo in October last year.

2
Odpovědětpřed 2 roky

ZelvaCZ
ZelvaCZ

Myslím, že česky by se to dalo vyjádřit větou "Stalo se to v posledním roce října". Ale tak i tak, smysl to opravdu nedává.

2
Odpovědětpřed 2 roky

mato612

No a to mi neuznalo

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

JanKuera4

Šlo by říci:,, It was last October?"

0
Odpovědětpřed 1 rokem