A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The French are like them."

Fordítás:A franciák olyanok, mint ők.

4 éve

18 hozzászólás


SD-77
SD-77

Mint kik? o.O

4 éve

Nitram.
Nitram.

Mint a franciák ;)

4 éve

SD-77
SD-77

Ah.

4 éve

barnak01
barnak01

Az ország és a népneveket mindig nagybetűvel kell írni, ha angol mondatban van? Ez vmi szabály?

4 éve

szullone123...

Igen, mindig nagybetűvel kell írni mind az országnevet, a a hozzájuk tartozó nemzetiségneveket is.

4 éve

aptg.gabi

Valaki leírná, hogy az a mondat" hogyan íródik", amikor a: A francia szereti őket. ???

4 éve

miklos.balazs

"The French likes them" vagy "The French loves them" intenzitástól függően :)

4 éve

aptg.gabi

köszi

4 éve

szullone123...

A francia szereti őket---> The Frenchman likes them. vagy The French-woman likes them .

4 éve

JeviczkiAdam

a franciák szeretik őket

2 éve

bence86

Én baromira annak fordítottam hogy: A franciák kedvelik őket :D valaki segít hogy mi alapján tudom szétszedni magában mikor jelent kedvelés és mikor hasonlítást?

4 éve

miklos.balazs

"like" = kedvel. "is/are like something" = hasonló; olyan mint

4 éve

bence86

ééééértem, okés köszönöm :)

4 éve

hannam1098

köszi...ezzel én sem voltam tisztában

3 éve

vaclavpacel

Értelmes fordítani való :(

4 éve

zsemle63

itt az van irva, hogy FRENCH , ez azt is jelentheti, hogy francia-----igy egyes számban

2 éve