1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink beer in October."

"We drink beer in October."

Çeviri:Biz ekimde bira içeriz.

January 17, 2014

19 Yorum


OkanDemir562776

October fest e selamlar

May 10, 2016

ahmetbaykara

'Biz birayı ekimde içeriz' de olabilir mi? Başka yerlerde de kullanmak için soruyorum.

October 1, 2014

cgidik

We drink the beer in October olur fazladan 'the' kullanirsin. Bu cumlede birayi belirttigin için

October 5, 2014

ahmetbaykara

Bilgilendirme için çok teşekkürler!

October 6, 2014

cgidik

Rica ederim

October 6, 2014

Scorpions31

Bira bira bira diyince bira mı içiyorsunuz cin cin cin der gibi komik olmaya gerek yok :) biz ekimde intihar ederiz hayde ülkenin yarısı gitti

February 25, 2016

Mr.Eyiturk

aynısını yazdım cevabin ama octoberin "o" su kucuktu ondan yanlis dedi

December 25, 2014

incikin_

Cevaplarda küçük-büyük harf ve noktalama işareti kullanımı fark yaratmıyor.

October 4, 2017

ALSENAKARA

ben aynısını yazmadım ama benimde octoberin o su küçük ama yanlış demedi ;D

November 13, 2016

Reax2

Kullanma programi o zaman adamlar sana bunu indirtmek icin bi zorlama yapmadi istediklerini sorarlar veya anlamini beklerler onlarin kulturlerinde bunlar gunah olmayabilir sirf senin bu sacma dusuncelerin yuzunden gidip de programin formatini mi degistircekler

March 26, 2016

MehmetAliBey7733

Ekimde 1a içeriz yazdım kabul etti :)

July 13, 2019

sg11.

Sonunda buraya bile bulastiniz be

December 6, 2014

keremtspnr

birayı ekimde içeriz'de olabilir

February 19, 2015

incikin_

"We drink beer in October. "
(= Biz ekimde bira içeriz.)

"We drink THE beer in October."
(= Biz biraYI Ekim'de içeriz.) (Yani belli bir birayı kastediyoruz.)

October 4, 2017

alleskla

ekimde bira içeriz,i kabul etmedi oysa şimdiye kadar özneyi yazmadanda kabul ediyordu..

November 22, 2016

kasmzyeil

Biz ekimde bira içeriz. DEDİM YANLIŞ KABUL ETTİ

January 13, 2017

GereklerBi

Ekim'de diye yazdım kabul etmedi

April 3, 2017

meso546717

biz içeriz ekimde bira dedim hata aldım türkçe gramer göz ardı edilmesi gerek yoksa kafa karışıyor zaten ingilizce özne+yüklem+nesne gidiyor

August 8, 2018

AhmetYAZIC9

WOWOWOWOWOWWW HARAM

September 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.