1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink beer in October."

"We drink beer in October."

Çeviri:Biz ekimde bira içeriz.

January 17, 2014

25 Yorum


MehmetAliBey7733

Ekimde 1a içeriz yazdım kabul etti :)


oktayk3801

Gerçek mi??? :D


OkanDemir562776

October fest e selamlar


Reax2

Kullanma programi o zaman adamlar sana bunu indirtmek icin bi zorlama yapmadi istediklerini sorarlar veya anlamini beklerler onlarin kulturlerinde bunlar gunah olmayabilir sirf senin bu sacma dusuncelerin yuzunden gidip de programin formatini mi degistircekler


ahmetbaykara

'Biz birayı ekimde içeriz' de olabilir mi? Başka yerlerde de kullanmak için soruyorum.


cgidik

We drink the beer in October olur fazladan 'the' kullanirsin. Bu cumlede birayi belirttigin için


ahmetbaykara

Bilgilendirme için çok teşekkürler!


Onur556060

Çabuk yobazlar gelmeden


Mr.Eyiturk

aynısını yazdım cevabin ama octoberin "o" su kucuktu ondan yanlis dedi


incikin_

Cevaplarda küçük-büyük harf ve noktalama işareti kullanımı fark yaratmıyor.


ALSENAKARA

ben aynısını yazmadım ama benimde octoberin o su küçük ama yanlış demedi ;D


keremtspnr

birayı ekimde içeriz'de olabilir


incikin_

"We drink beer in October. "
(= Biz ekimde bira içeriz.)

"We drink THE beer in October."
(= Biz biraYI Ekim'de içeriz.) (Yani belli bir birayı kastediyoruz.)


Scorpions31

Bira bira bira diyince bira mı içiyorsunuz cin cin cin der gibi komik olmaya gerek yok :) biz ekimde intihar ederiz hayde ülkenin yarısı gitti


531inAr51an

Siz ekimde intihar edin ben doğuyım:) doğum tarihim 22 10 2010


alleskla

ekimde bira içeriz,i kabul etmedi oysa şimdiye kadar özneyi yazmadanda kabul ediyordu..


kasmzyeil

Biz ekimde bira içeriz. DEDİM YANLIŞ KABUL ETTİ


GereklerBi

Ekim'de diye yazdım kabul etmedi


10_ur

Ekim'de yazdım kabul etmedi


kerem614993

Tebrikler 100 defa bira dedirtip bilinç altına yerleştirdiniz...


Kahayeva

Ekim devrimini kutlarız çünki


Emirhan.31_31

Ekim ayında bira içiyoruz. NEDEN OLMUYOR ?????

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.