"WedrinkbeerinOctober."

Çeviri:Biz ekimde bira içeriz.

4 yıl önce

17 Yorum


ahmetbaykara

'Biz birayı ekimde içeriz' de olabilir mi? Başka yerlerde de kullanmak için soruyorum.

4 yıl önce

cgidik

We drink the beer in October olur fazladan 'the' kullanirsin. Bu cumlede birayi belirttigin için

4 yıl önce

ahmetbaykara

Bilgilendirme için çok teşekkürler!

4 yıl önce

cgidik

Rica ederim

4 yıl önce

OkanDemir562776

October fest e selamlar

2 yıl önce

Scorpions31

Bira bira bira diyince bira mı içiyorsunuz cin cin cin der gibi komik olmaya gerek yok :) biz ekimde intihar ederiz hayde ülkenin yarısı gitti

2 yıl önce

Mr.Eyiturk

aynısını yazdım cevabin ama octoberin "o" su kucuktu ondan yanlis dedi

3 yıl önce

ALSENAKARA

ben aynısını yazmadım ama benimde octoberin o su küçük ama yanlış demedi ;D

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Cevaplarda küçük-büyük harf ve noktalama işareti kullanımı fark yaratmıyor.

1 yıl önce

keremtspnr

birayı ekimde içeriz'de olabilir

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"We drink beer in October. "
(= Biz ekimde bira içeriz.)

"We drink THE beer in October."
(= Biz biraYI Ekim'de içeriz.) (Yani belli bir birayı kastediyoruz.)

1 yıl önce

Reax2

Kullanma programi o zaman adamlar sana bunu indirtmek icin bi zorlama yapmadi istediklerini sorarlar veya anlamini beklerler onlarin kulturlerinde bunlar gunah olmayabilir sirf senin bu sacma dusuncelerin yuzunden gidip de programin formatini mi degistircekler

2 yıl önce

alleskla

ekimde bira içeriz,i kabul etmedi oysa şimdiye kadar özneyi yazmadanda kabul ediyordu..

2 yıl önce

kasmzyeil

Biz ekimde bira içeriz. DEDİM YANLIŞ KABUL ETTİ

1 yıl önce

petit.ahmet

Oct yazmak yetmiyor mu yahu

1 yıl önce

GereklerBi

Ekim'de diye yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

meso546717

biz içeriz ekimde bira dedim hata aldım türkçe gramer göz ardı edilmesi gerek yoksa kafa karışıyor zaten ingilizce özne+yüklem+nesne gidiyor

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.