1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich komme von zu Hause."

"Ich komme von zu Hause."

Çeviri:Ben evden geliyorum.

April 26, 2016

10 Yorum


Gluslu0

neden hem zu hem von var


suna_su

'zu Hause' kişinin kendi evi anlamına gelen bir kalıp. Bu kalıbın başına gelen 'von' ise oradan ayrılma (ismin -den hali) anlamını veriyor.


Gluslu0

teşekkür ederim


kzmen

neden Haus Hause oluyor?


future534057

"Ich komme aus zu Hause." Sag man so?


humetin

Wie komme ich von Zuhause weg? =

zu Hause =

Zuhause, das =


humetin

Woher kommst Du?


humetin
  1. Ich komme aus dem Haus =

  2. Ich komme von dem Haus =

  3. zu Hause / Zuhause, das =


humetin
  1. Woher kommst Du?

  2. Ich komme von der Arbeit


humetin

In welches Haus kommst du? =

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.