"What is your main job?"

Çeviri:Senin esas işin nedir?

4 yıl önce

36 Yorum


dryanik

Esas yerine gercek desek olmuyor mu

3 yıl önce

StellaMerlo

İngilizcede 'gerçek' kelimesinin anlamı 'real' olduğundan dolayı olmaz.

2 yıl önce

nur469782

Katılıyorum

1 yıl önce

AryaMzik

Senin temel işin nedir neden kabul edilmedi ki

3 yıl önce

MuratYuksel44

Hiç "temel iş" diyen birini duydunuz mu? Temel işle ne denilmek istenilebilir ki? İşte neyin temelini oluşturacak? Bu işin temel olduğu başka işler var olabilir mi, yani temel olan bir iş var mıdır?

3 yıl önce

tasdemir05

Temelin İngilice'deki karşılığı tam bizdeki gibi değil, bizdeki temel onlarda basit anlamında :) hani temel ingilizce basit ingilizce.. Bizse temeli ana gibi kullanıyoruz ama burada kullanmak yanlış olur.

3 yıl önce

yasin.coo

"Ana göreviniz nedir?" dedim yanlış diyo'...

3 yıl önce

tasdemir05

job iş demek, mission görev

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Genellikle görev için "role" diyoruz. Yani "Ana göreviniz nedir?" resmi demek "What is your main role." gayresmi "What is the biggest part of your job?"

3 yıl önce

ahmetemin16

Yanlış diycek tabi bide doğrumu deseydi adksjjdjrkekejjrjrr

2 yıl önce

Jeann-
Jeann-

Neden temeli kabul etmedi temel isin ne dedim fakat yanlış kabul etti

3 yıl önce

derekizz

Temeli kabul ediyo fakat #meskekin# kelimesini kabul etmiyor :)

2 yıl önce

ifduru

Ana isin ne? Yazdim kabul etti

2 yıl önce

Nezir_Dlm

Senin asıl işin nedir deseniz kabul olur

2 hafta önce

Duocan34

Biz türkler what is your name ? e okadar alışmışız ki main i name anladım... OK sorun bende...

3 yıl önce

derekizz

Supersin yaa aynisi bana da oldu yazarken farkettim. Bu arada Temel meslekin ne yazdim kabul etmedi. #Haksizlik...#

2 yıl önce

iitenbilen

"Senin ana görevin nedir" yazdim kabul etmedi. Tureng sozluge gore job tanimi icinde gorev de geciyor.

3 yıl önce

Sude547766

İşinin esası ne olmuyor mu

2 yıl önce

RafiTozkop

ben de "işin ne hakkında" yazdım ama kabul etmedi.

2 yıl önce

RyuzakiHideki

Amerikada 2 hatta 3 iş yapan inslar var. Hem polis hem posta dağıtıcısı veya fast food kasiyeri gibi.

Bu ifade o tür bir muhabbet için. Bizim ülkemizde tek iş bütün aileye yetiyor.

2 yıl önce

DevHalil

Hasiktir oradanejfnekrjrjekejrb

1 yıl önce

alicozturk
alicozturk

O anlamı çıkarmayı nasıl başardınız? :)

6 ay önce

GurbetAtBi

Asıl mesleğin nedir mantıklı aslında

2 yıl önce

sinaan1453

Gerçek işi de kabul etmedi anlamadığım esas ile gerçek arasındaki fark ne ki.

2 yıl önce

TuranBener

senin gerçek işin nedir.. çok mu uzak, anlaşılmayacak kadar farklı birşey mi???????

2 yıl önce

EsmaNurStc1

teml neen olmuyoki ikiside aynı kelime

2 yıl önce

gizemli_sair

esas yerine temel yazdım kabul etmedi ... tercümeler geliştirilmeli

2 yıl önce

emreakpnar5

Senin asıl işin nedir olmaz miydi?

2 yıl önce

ece114230

Ben asıl yazdım kabul etti.

2 yıl önce

durukankar1

Onun temel işi ne ? Yaptım kabul etmedi .

1 yıl önce

Shahrazad26

I'm so happy I got this one right.

1 yıl önce

AkcabeyLee

Asıl işiniz dese daha güzel olur

1 yıl önce

bilgekaganylmz

What is your mother job :D

1 yıl önce

SudeTarot

Senin isin esas nedir neden olmadi

9 ay önce

Begm245210

Ana mesleğin niye olmadı

3 ay önce

YasarBasaran

"gorev "ve "is" turkcede es anlamli kelimelerdir'

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.