1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is your main job?"

"What is your main job?"

Çeviri:Senin esas işin nedir?

January 17, 2014

37 Yorum


dryanik

Esas yerine gercek desek olmuyor mu


StellaMerlo

İngilizcede 'gerçek' kelimesinin anlamı 'real' olduğundan dolayı olmaz.


AryaMzik

Senin temel işin nedir neden kabul edilmedi ki


MuratYuksel44

Hiç "temel iş" diyen birini duydunuz mu? Temel işle ne denilmek istenilebilir ki? İşte neyin temelini oluşturacak? Bu işin temel olduğu başka işler var olabilir mi, yani temel olan bir iş var mıdır?


tasdemir05

Temelin İngilice'deki karşılığı tam bizdeki gibi değil, bizdeki temel onlarda basit anlamında :) hani temel ingilizce basit ingilizce.. Bizse temeli ana gibi kullanıyoruz ama burada kullanmak yanlış olur.


yasin.coo

"Ana göreviniz nedir?" dedim yanlış diyo'...


tasdemir05

job iş demek, mission görev


jzlcdh

Genellikle görev için "role" diyoruz. Yani "Ana göreviniz nedir?" resmi demek "What is your main role." gayresmi "What is the biggest part of your job?"


ahmetemin16

Yanlış diycek tabi bide doğrumu deseydi adksjjdjrkekejjrjrr


Jeann-

Neden temeli kabul etmedi temel isin ne dedim fakat yanlış kabul etti


derekizz

Temeli kabul ediyo fakat #meskekin# kelimesini kabul etmiyor :)


ifduru

Ana isin ne? Yazdim kabul etti


Nezir_Dlm

Senin asıl işin nedir deseniz kabul olur


Duocan34

Biz türkler what is your name ? e okadar alışmışız ki main i name anladım... OK sorun bende...


derekizz

Supersin yaa aynisi bana da oldu yazarken farkettim. Bu arada Temel meslekin ne yazdim kabul etmedi. #Haksizlik...#


iitenbilen

"Senin ana görevin nedir" yazdim kabul etmedi. Tureng sozluge gore job tanimi icinde gorev de geciyor.


Sude547766

İşinin esası ne olmuyor mu


RafiTozkop

ben de "işin ne hakkında" yazdım ama kabul etmedi.


RyuzakiHideki

Amerikada 2 hatta 3 iş yapan inslar var. Hem polis hem posta dağıtıcısı veya fast food kasiyeri gibi.

Bu ifade o tür bir muhabbet için. Bizim ülkemizde tek iş bütün aileye yetiyor.


DevHalil

Hasiktir oradanejfnekrjrjekejrb


alicozturk

O anlamı çıkarmayı nasıl başardınız? :)


GurbetAtBi

Asıl mesleğin nedir mantıklı aslında


sinaan1453

Gerçek işi de kabul etmedi anlamadığım esas ile gerçek arasındaki fark ne ki.


TuranBener

senin gerçek işin nedir.. çok mu uzak, anlaşılmayacak kadar farklı birşey mi???????


EsmaNurStc1

teml neen olmuyoki ikiside aynı kelime


gizemli_sair

esas yerine temel yazdım kabul etmedi ... tercümeler geliştirilmeli


emreakpnar5

Senin asıl işin nedir olmaz miydi?


ece114230

Ben asıl yazdım kabul etti.


durukankaraca

Onun temel işi ne ? Yaptım kabul etmedi .


Shahrazad26

I'm so happy I got this one right.


AkcabeyLee

Asıl işiniz dese daha güzel olur


bilgekaganylmz

What is your mother job :D


SudeTarot

Senin isin esas nedir neden olmadi


Begm245210

Ana mesleğin niye olmadı


YasarBasaran

"gorev "ve "is" turkcede es anlamli kelimelerdir'


Yaar497328

Asıl iş olur mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.