Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What is your main job?"

Çeviri:Senin esas işin nedir?

0
4 yıl önce

34 Yorum


dryanik

Esas yerine gercek desek olmuyor mu

7
Cevap ver3 yıl önce

StellaMerlo

İngilizcede 'gerçek' kelimesinin anlamı 'real' olduğundan dolayı olmaz.

1
Cevap ver2 yıl önce

nur469782

Katılıyorum

0
Cevap ver1 yıl önce

AryaMzik

Senin temel işin nedir neden kabul edilmedi ki

6
Cevap ver3 yıl önce

MuratYuksel44

Hiç "temel iş" diyen birini duydunuz mu? Temel işle ne denilmek istenilebilir ki? İşte neyin temelini oluşturacak? Bu işin temel olduğu başka işler var olabilir mi, yani temel olan bir iş var mıdır?

2
Cevap ver3 yıl önce

tasdemir05

Temelin İngilice'deki karşılığı tam bizdeki gibi değil, bizdeki temel onlarda basit anlamında :) hani temel ingilizce basit ingilizce.. Bizse temeli ana gibi kullanıyoruz ama burada kullanmak yanlış olur.

1
Cevap ver3 yıl önce

yasin.coo

"Ana göreviniz nedir?" dedim yanlış diyo'...

2
Cevap ver3 yıl önce

tasdemir05

job iş demek, mission görev

6
Cevap ver3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Genellikle görev için "role" diyoruz. Yani "Ana göreviniz nedir?" resmi demek "What is your main role." gayresmi "What is the biggest part of your job?"

5
Cevap ver2 yıl önce

ahmetemin16

Yanlış diycek tabi bide doğrumu deseydi adksjjdjrkekejjrjrr

1
Cevap ver2 yıl önce

Jeann-
Jeann-

Neden temeli kabul etmedi temel isin ne dedim fakat yanlış kabul etti

1
Cevap ver3 yıl önce

derekizz

Temeli kabul ediyo fakat #meskekin# kelimesini kabul etmiyor :)

0
Cevap ver2 yıl önce

ifduru

Ana isin ne? Yazdim kabul etti

1
Cevap ver2 yıl önce

Duocan34

Biz türkler what is your name ? e okadar alışmışız ki main i name anladım... OK sorun bende...

0
Cevap ver3 yıl önce

derekizz

Supersin yaa aynisi bana da oldu yazarken farkettim. Bu arada Temel meslekin ne yazdim kabul etmedi. #Haksizlik...#

0
Cevap ver2 yıl önce

iitenbilen

"Senin ana görevin nedir" yazdim kabul etmedi. Tureng sozluge gore job tanimi icinde gorev de geciyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

Sude547766

İşinin esası ne olmuyor mu

0
Cevap ver2 yıl önce

RafiTozkop

ben de "işin ne hakkında" yazdım ama kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

RyuzakiHideki

Amerikada 2 hatta 3 iş yapan inslar var. Hem polis hem posta dağıtıcısı veya fast food kasiyeri gibi.

Bu ifade o tür bir muhabbet için. Bizim ülkemizde tek iş bütün aileye yetiyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

DevHalil

Hasiktir oradanejfnekrjrjekejrb

1
Cevap ver10 ay önce

alicozturk
alicozturk

O anlamı çıkarmayı nasıl başardınız? :)

0
Cevap ver4 ay önce

GurbetAtBi

Asıl mesleğin nedir mantıklı aslında

0
Cevap ver2 yıl önce

sinaan1453

Gerçek işi de kabul etmedi anlamadığım esas ile gerçek arasındaki fark ne ki.

0
Cevap ver2 yıl önce

TuranBener

senin gerçek işin nedir.. çok mu uzak, anlaşılmayacak kadar farklı birşey mi???????

0
Cevap ver2 yıl önce

EsmaNurStc1

teml neen olmuyoki ikiside aynı kelime

0
Cevap ver2 yıl önce

gizemli_sair

esas yerine temel yazdım kabul etmedi ... tercümeler geliştirilmeli

0
Cevap ver2 yıl önce

emreakpnar5

Senin asıl işin nedir olmaz miydi?

0
Cevap ver1 yıl önce

ece114230

Ben asıl yazdım kabul etti.

0
Cevap ver1 yıl önce

durukankar1

Onun temel işi ne ? Yaptım kabul etmedi .

0
Cevap ver1 yıl önce

Shahrazad26

I'm so happy I got this one right.

0
Cevap ver1 yıl önce

AkcabeyLee

Asıl işiniz dese daha güzel olur

0
Cevap ver1 yıl önce

bilgekaganylmz

What is your mother job :D

0
Cevap ver1 yıl önce