1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You walk during your lunch h…

"You walk during your lunch hour."

Çeviri:Siz öğle yemeği saatinizde yürürsünüz.

January 17, 2014

32 Yorum


elifdemir2

sorudaki your olmamalı. ya da cevapta öğle yemeği değil öğle yemeğin boyunca yazılmalı


GlenBulut2

Sen öğle saatinde okursun dedim olmadı


Musabahin

"Senin öğlen yemeği saatin boyunca yürürsün" bunu yazdim kabul etmedi


Kyavuzzz

Ses anlaşılmıyor ki over gibi anlaşılıyor :/


senyortintin

Cümle sonunda over ne alaka


alibaydas

"öğle yemeği saati" çeviri Türkçesi. doğrusu: öğle tatili.


EmreErcan3

Your lunch hour'u "öğle YEMEĞİN" diye çevirince nasıl yanlış oluyor, oradaki your süs mü?


YILMAZ_ERDEM

"Öğle yemeği sırasında yürürsün" yazdım kabul etmedi


zcanyce

NİYE YOUR LUNCH ,YOUR OLMAMALIYDI ADMİN LÜTFEN HELPPPPP


Ardanl1

Senin öğle yemeğin.


bahadir35

Sen "öğle yemeğinin" saati boyunca yürürsün demek daha doğru olmazmı


SabineBergmann1

Öğle yemeğinin zamanı yazardim. Kabul etmedi ama "öğle yemeğinin" mi yoksa "zamanı" mi yanliş bilmiyorum.


LivesHealthy

there is no wrong , I think


drumut48

Ogle yemegin boyunca yurursun dedim olmadi:(


MuserrefPT

Öğlen yemeği esnasında yürür sun dedim kabul etmedi


Enes_OZPOLAT

Evet,bende esnasında yazdım kabul etmedi.


RahmanAdam

Your lunch hour - öğle yemeğin şeklinde çevrilmesine yanlış dedi. Bir sorum var?


mervanyalcindag

Öğle yemeği saati diye bir kullanım ben hiç duymadım, görmedim. "-Abi merhaba, ne zaman görüşelim, -Öğle yemeği saatinde görüşelim abi" gibi bir diyaloğu kim duymuş?


turkmensah

Öğle yemeğinde yürüyebilirsin de olur siz bunlara bakmayin


hazmican

''öğlen yemeği saati esnasında yürürsün'' yazdım olmadı:(


hazmican

öğle yemeği saati sırasında yürürsün. bu doğrusu diye belirtti :))


clive982734

During= esnasında, sırasında. hour=saatinde ikisini aynı anda kullanmak gereksiz gibi geldi.


seviltokmak

Hayır bir imla hatasına da yapamadın denmez ki!


MuhammedEm741874

Ogle tatili boyunca yurursun


ergun82547

what is this bro bu ne kardeşim yanlış verilende siz diye bişey yok


fffset

sen senin öğle yemeği saatin boyunca yürürsün


mehmet96067

Yalnnış aslında sen öğle yemeği saatinde yürüyorsun olmalıydı. İng takısı var.


halime525037

Niye otuz kere sorulduğu halde kimse cevap vermiyor.your yazıldığı halde .öğle yemeğin niye olmuyor.


ALTAIR23912

Anlamca tam oturmadı gibi duruyor. "sen öğle yemeği saatinde yürürsün" burada öğle yemeği süresi içinde her hangi bir an yürümüş olabilir gibi bir algı oluştu bende yani bir süreklilik yok gibi. mesela 1 saatin 10 dk sını yürümüş gibi. yada o an için bir yerden bir yere yürümüş gibi. "sen öğle yemeği saati boyunca yürürsün" ifadesi anlamca yerine daha çok oturuyor gibi. O süre boyunca anlamı oluşuyor. yalnız bu ifadeleri kullanınca da hata veriyor. Şimdi burada sormak istediğim bu ifade de doğru mudur. Yoksa kaçırdığım, anlamadığım bir yer mi var.


HSEYN383005

aynısını yazdım saatinde yürürsünü alt satıra yazdığım için yanlış dedi


asl536454

Bi saati yazmadım diye yanlışdiyo gıcık

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.