1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a boy."

"You are a boy."

Çeviri:Sen bir oğlansın.

January 17, 2014

35 Yorum


irosdilos

I :am You we they : are He she ıt :ıs Oluyo

August 28, 2014

RefiaRukiy

Tamam

December 14, 2014

Helin429849

Nasıl yani you tekil değil mi

July 18, 2015

Mehmet66713

Hem tekil hem çoğul

November 19, 2015

AhmetKaanT2

Aynen

December 22, 2015

GizemErdoa2

aynen ya is veya an olmasi lazim

December 19, 2015

muhammet182765

I:am You:are He,she,ıt:is We,you,they:are (çoğul)

March 9, 2016

Sagemel

You ile are kullanılır. Kural.

September 27, 2014

hicabi5

Baska kurallarıda yazarmısınız

April 16, 2016

caner434

You kelimesin are kullanilir bunu biliyoruz bide are cogullarda is tekillerde kullanilmazmi

October 18, 2014

AliSinop

Yanlis cevap verice turkce karsiligini da vermeli

January 3, 2016

FatmanurBo4

You are a boy cümlesi Siz bir oğlansınız anlamınada gelmiyormu?

September 24, 2016

eminwan

Sen bir oğlansın

September 3, 2014

pelinkara123

Kafa karistirici are ve cogul haller

November 14, 2014

ggamzeaslann

Ilginc

May 23, 2015

rem717692

You + are ile kullanır.

October 21, 2015

seqde78

Why?

December 5, 2015

seqde78

A bir demek değilmi? Eğer öyleyse neden are kullanıyoruz?(cevaplarsanız sevinirim arkadaşlar)

December 5, 2015

utkan61

suna cok sinir oldum psvita dan yani playstations tan giriyorum sesli seylerdeses cikmiyo soyluyo bide ses cikmiyo diye hala puan dusuruyolAr uyuz oldum

January 30, 2016

MustafaAyb6

Aynen

April 22, 2017

sultanecem

Kolay

February 29, 2016

ismail614081

Neden 'are' geldi oraya

March 2, 2016

farid901739

aynen abi

April 20, 2016

zerans

Hala tükürmekten vaz geçmedinizmi ben sizin deniyetinize tüküreyim

May 4, 2016

zerans

Yanliş yapınca tükürüyor edepsizler

May 4, 2016

akayyilmaz

Are ne demek

May 6, 2016

elif939749

Are kullanılması için boy>boys olmalıydı. Sonucda you 'nun hem sen hem siz anlamı var ve bunun ayırt edici özelliği bu degilmi

October 22, 2016

Avarolu

You tekil sen demektir ancak kural gereği you we they are alır

November 24, 2016

BahaKaya1

Sorgulamayın öğrenin :)

February 9, 2017

BadeBalk

erkekte kullanilabilir

May 29, 2017

irmak41701

Ama olmaKi

December 27, 2017

Nilay486291

A boy diyor bir tane olduğu icin is gelmesi gerekmiyor mu ya

February 2, 2018

Alev.trk

'' Sen bir erkeksin'' yazıyorum yanlış çıkıyo.. Aynı şey değil mi ya moralim bozuldu.. ☹️

April 1, 2019

Meryem709310

Hep yalnis algiliyor

September 24, 2019

aleyna858191

Abi adamın sesi karizma be

October 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.