Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a boy."

Çeviri:Sen bir oğlansın.

4 yıl önce

35 Yorum


irosdilos

I :am You we they : are He she ıt :ıs Oluyo

3 yıl önce

RefiaRukiy

Tamam

3 yıl önce

Helin429849

Nasıl yani you tekil değil mi

3 yıl önce

iamlilithbaby

You tekil doğru ama orada istisnai bi durum var. You için are kullanılır is değil

2 yıl önce

sude616891

ben siz dedim yine kabul etmedi

1 yıl önce

Mehmet66713

Hem tekil hem çoğul

2 yıl önce

AhmetKaanT2

Aynen

2 yıl önce

GizemErdoa2

aynen ya is veya an olmasi lazim

2 yıl önce

muhammet182765

I:am You:are He,she,ıt:is We,you,they:are (çoğul)

2 yıl önce

Sagemel

You ile are kullanılır. Kural.

3 yıl önce

hicabi5

Baska kurallarıda yazarmısınız

2 yıl önce

caner434

You kelimesin are kullanilir bunu biliyoruz bide are cogullarda is tekillerde kullanilmazmi

3 yıl önce

AliSinop

Yanlis cevap verice turkce karsiligini da vermeli

2 yıl önce

FatmanurBo4

You are a boy cümlesi Siz bir oğlansınız anlamınada gelmiyormu?

1 yıl önce

eminwan

Sen bir oğlansın

3 yıl önce

pelinkara123

Kafa karistirici are ve cogul haller

3 yıl önce

gezgin622

Ilginc

3 yıl önce

rem717692

You + are ile kullanır.

2 yıl önce

seqde78

Why?

2 yıl önce

seqde78

A bir demek değilmi? Eğer öyleyse neden are kullanıyoruz?(cevaplarsanız sevinirim arkadaşlar)

2 yıl önce

gizemgmel

are ı seçiyodm tam gittim is i seçtm

2 yıl önce

utkan61

suna cok sinir oldum psvita dan yani playstations tan giriyorum sesli seylerdeses cikmiyo soyluyo bide ses cikmiyo diye hala puan dusuruyolAr uyuz oldum

2 yıl önce

MustafaAyb6

Aynen

1 yıl önce

sultanecem

Kolay

2 yıl önce

ismail614081

Neden 'are' geldi oraya

2 yıl önce

farid901739

aynen abi

2 yıl önce

zerans

Hala tükürmekten vaz geçmedinizmi ben sizin deniyetinize tüküreyim

2 yıl önce

zerans

Yanliş yapınca tükürüyor edepsizler

2 yıl önce

akayyilmaz

Are ne demek

2 yıl önce

elif939749

Are kullanılması için boy>boys olmalıydı. Sonucda you 'nun hem sen hem siz anlamı var ve bunun ayırt edici özelliği bu degilmi

1 yıl önce

Avarolu

You tekil sen demektir ancak kural gereği you we they are alır

1 yıl önce

BahaKaya1

Sorgulamayın öğrenin :)

1 yıl önce

BadeBalk

erkekte kullanilabilir

1 yıl önce

irmak41701

Ama olmaKi

7 ay önce

Nilay486291

A boy diyor bir tane olduğu icin is gelmesi gerekmiyor mu ya

6 ay önce