1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a boy."

"You are a boy."

Çeviri:Sen bir oğlansın.

January 17, 2014

54 Yorum


irosdilos

I :am You we they : are He she ıt :ıs Oluyo


GizemErdoa2

aynen ya is veya an olmasi lazim


Kamilmanli

Hayır hayvan ve ya eşya olsa onlar yazılırdı"an applee ,is book"böyle olurdu arikl bu to be


Ezgi258593

Kadin yavaş konuşunca geğirdi sanki bir ara.Ayip ama


zeynep414620

O a yi anlamadim sacma


muhammet182765

I:am You:are He,she,ıt:is We,you,they:are (çoğul)


Emellsag

You ile are kullanılır. Kural.


hicabi5

Baska kurallarıda yazarmısınız


FatmanurBo4

You are a boy cümlesi Siz bir oğlansınız anlamınada gelmiyormu?


Kamilmanli

Sen ve ya siz farketmez hörmət olarakdan siz amma sen de deniliyor onun are ile alakası yok yani


hulusi241007

turkçede siz bir oğlansınız tekil bir kişiye daha mesafeli resmi yada kibar konusmak icin kullaniliyor cogul eki alsada tekil aslinda ingilizcede karsindaki kisiye hitab ederken sen ve siz ayrimi yok tekilse sen oluyo "a" kullandigi icin tekil oldugu belli


caner434

You kelimesin are kullanilir bunu biliyoruz bide are cogullarda is tekillerde kullanilmazmi


AliSinop

Yanlis cevap verice turkce karsiligini da vermeli


semarinta

Abi neden ıs değilde are mantıklı değil bundan aonra herkes dicek ıs cansız varlıklar için deği tamam biyandan doğru ama İS cansız varlıklar için biliyorum IS ise bazı cümlelerde kullanılır


Kamilmanli

Mantıklı yani burda is eşyaya ait to be"nin forması ancak:I am,You are,is book(ama böyle de kullanılıyor:he is,she is)v.s gibi


eminwan

Sen bir oğlansın


pelinkara123

Kafa karistirici are ve cogul haller


rem717692

You + are ile kullanır.


seqde78

A bir demek değilmi? Eğer öyleyse neden are kullanıyoruz?(cevaplarsanız sevinirim arkadaşlar)


Kamilmanli

Bak şimdi A bir demek ama insanlara ait diğildir o kadarda:You are,I am,He is She is,We are,v.s


utkan61

suna cok sinir oldum psvita dan yani playstations tan giriyorum sesli seylerdeses cikmiyo soyluyo bide ses cikmiyo diye hala puan dusuruyolAr uyuz oldum


ismail614081

Neden 'are' geldi oraya


zerans

Hala tükürmekten vaz geçmedinizmi ben sizin deniyetinize tüküreyim


zerans

Yanliş yapınca tükürüyor edepsizler


elif939749

Are kullanılması için boy>boys olmalıydı. Sonucda you 'nun hem sen hem siz anlamı var ve bunun ayırt edici özelliği bu degilmi


Avarolu

You tekil sen demektir ancak kural gereği you we they are alır


BahaKaya1

Sorgulamayın öğrenin :)


BadeBalk

erkekte kullanilabilir


Nilay486291

A boy diyor bir tane olduğu icin is gelmesi gerekmiyor mu ya


Alev.trk

'' Sen bir erkeksin'' yazıyorum yanlış çıkıyo.. Aynı şey değil mi ya moralim bozuldu.. ☹️


Meryem709310

Hep yalnis algiliyor


aleyna858191

Abi adamın sesi karizma be


Elif495823

Sadece a yazmadım diye yanlş oluyo ya zaten bir anlamına geliyo ama a kullnmasamda


Kaan205615

Ben is dedim olmadı neden are......is olmak demek değilmi


AHdaiKaya

"You re the boy. "un çalışması gerekmiyor mu


medamlaa

sensin lan oğlan


ilkerkalelim

BU ADAMIN SESİ İĞRENÇ HİÇ BİŞİ ANLASILMIYORRR


ilkerkalelim

Adamdan anlaşılmıyor kiii İğrenç konuşuyor


semarinta

İki kere çıktı bu doğru olfu sonunda


[aktif olmayan kullanıcı]

    Hızlıda you are boy diyor


Meti815687

    The -nin işlenme yerlerini bilmirem men:((


Meti815687

    The -nin işlenme yerlerini bilmirem men:((


Meti815687

    Nerede the kullanilir? Bilen bana da oyrete bilirmi ?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.