"Başka banyonuz var mı?"

Çeviri:Haben Sie ein weiteres Bad?

April 26, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


BK.Korkmaz

haben sie ein anderes bad neden olamııo?


imafgom

başka banyonuz var mı diyor, başka bir banyonuz var mı demediği halde cevapta ein olmasını ıstıyor .. bır karar verın


suna_su

Bu cümlede bire bir çeviri mümkün değil. Türkçe'de 'başka' ve 'başka bir' neredeyse aynı anlamı verirken, cümlenin Almanca karşılığında miktar belirtmeyen 'ein' ın kullanılmaması cümlenin düşmesine sebep oluyor.


MustafaAyd63615

Başka banyonuz var mı? Habt ihr weiteres Bad? Başka bir banyonuz var mı? Habt ihr ein weiteres Bad?


future534057

Haben Sie ein andere Bad? Sag man so?


Eboem

"habt ihr eine weiteres bad" neden kabul edilmedi ve ein niçin kullanılıyor


sermis1

Bildiğim kadarıyla bad ın artikeli das olduğu için.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.