"Ben uyurken o yüzer."

Çeviri:She swims while I sleep.

4 yıl önce

50 Yorum


gzmerc

When i sleep he swims cevabim dogru kabul edildi

4 yıl önce

Mr.UfukErdogan

benimkini de yanlış kabul etti .. :S

1 yıl önce

serra.kandilci

Söylediğin cümle devrik, "He swims when I sleep" olması gerekiyor.

3 yıl önce

Barisgndgdu
Barisgndgdu

Ben uyuduğumda olur. When geçmiş, while şimdiki

2 yıl önce

fatih19.03

Bunun devrik cumle olmadigini ve bu siralamanin nasil olmasi gerektigini nasil anlayacagiz

1 ay önce

Turker90

Ben doğru cevabı yazarken uyurken sözünün altına baktığımda (while) sleeping yazdığını görünce öyle yazdım ve yanlış dedi. Madem doğrusu while sleep öyleyse o yanlışı düzeltin. Bildiğim doğrudan beni şaşırttı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada bir hata yok. eğer kişinin kendi yaptığı iki şeyden bahsetseydi doğru olurdu, mesela "I dream while sleeping": ben uyuken rüya görürüm.

ipuçlarını cümleye özel yapma şansımız yok, ipuçları o kelimeye ait genel ipuçlarıdır

3 yıl önce

Yusuf_AKsoy

Ben uyurken o yuzer.. İ sleep while she swims. Kabul olmuyor

1 yıl önce

Nezirdalmi

Yusuf senin yazdığın I sleep while she swims / o yüzerken ben uyurum

Doğru yanıt :

She swims while I sleep / Ben uyurken o yüzer

Veya

When I sleep she swims / Ben uyurken o yüzer

Bu yazdığım iki cumlede ayni anlama geliyor iksinide yazabilirsin

4 hafta önce

evrenfer

Sağol selcen

3 yıl önce

Mursel_61

She swims while I was sleeping neden olmadı. While ın kalıbı bu değil miydi?

3 yıl önce

eeempusa

Zaman karmaşası

3 yıl önce

akrabcanx

As nedenek

3 yıl önce

Chotanak

While ve when arasındaki fark nedir?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"when" anlık durumlar için, "while" zaman alan aktiviteler için. Yukardaki cüme VS "I sleep when he stops talking" ==> uyumak sürekli, susmak ise anlık bir olay. benzer şekilde uykuya dalmak anlık bir olay olurdu ama konuşmak sürekli.

4 yıl önce

Primalshade
Primalshade

When sadece anlık durumlar için kullanılmaz. Yanlış bilgi vermeyiniz. "Life was good when I was a child"... Örnekten anlaşılacağı gibi "when" i anlık durumdan ziyade geniş bir zaman diliminden bahsederken de kullanırız. While ise daha kısa zaman süreçleri için kullanılır.

3 ay önce

cnanaydmr

Peki when i was a child diyoruz cocuk olmak anlık degil ki ama onu neye gore karar verecegiz

3 yıl önce

Merveren4

Hiç sorma ya

11 ay önce

tuffff

bilmiyorum

3 yıl önce

oguzhanyesil

I sleep while he swims

3 yıl önce

M.Sekmenn

I sleeping while she swims neden kabul etmiyor

2 yıl önce

BerkOcak2

ı sleep while you swims yaptım kabul etmedi

2 yıl önce

isimsiz111195

Ing takısı nerde kullanılıyor?

11 ay önce

KodAdYsf

While i sleep she swims.... olmaz mi

1 ay önce

HafsaDoan

She swims while I am sleeping olması gerekmez mi? While ile cümle present continuous ile yapılmaz mı

3 yıl önce

orzan1

Ogretmedigi şeyi yazınca doğru da olsa yanlış kabul ediyor, duzeltilmeli.

2 yıl önce

GltenAkden

As ne

2 yıl önce

Enesc1994

As I sleep he swims yazdım kabul etti de böyle oluyor mu yani ?

2 yıl önce

ibrahimseu

I'm sleeping she swims neden kabul edilmedi

2 yıl önce

mehmedsirin

As I am sleeping he swims —》“ben uyuyorum o yüzer .” anlamına gelmiyor mu ?

1 yıl önce

SophiaAura

She is swims,While "I" sleep yazdım fakat i büyük olduğu için kabul etmedi

1 yıl önce

mgvn
mgvn

Burada ki mantık cümlenin ortasında ki iken while nasıl ki while he swims i o yüzerken şeklinde türkçe yapıyorsa while ı sleep,he swims de virgül öncesini ben uyurken yapıyor

4 yıl önce

dilek1903

Aynı seyi yazdim yanlis dedi ı kucuk diye

4 yıl önce

Viforvendetta

evet ingilizcede ı harfi olmadığından töleransı yok bu hataya.

4 yıl önce

.Melih.

She swims during i sleep. Yazdım nu neden kabul edilmedi ki ?

3 yıl önce

cem405404

During suresince boyunca demek bir baglac olarak addedemeyiz.

3 yıl önce

reyyan819

Past continous tense deki when while dan farkı nedir daha açıklayıcı olursanız daha iyi olur

3 yıl önce

OyaKumova1

As ne demek

2 yıl önce

strega87

Olarak demek

10 ay önce

AltayFaruk
AltayFaruk

"ı sleep while he swims" de neden mahsur var?

4 yıl önce

ygzylmz

Dediğiniz cümlenin anlamı "O yüzerken ben uyurum."dur.

4 yıl önce

AltayFaruk
AltayFaruk

cevapta aynen şu yazıyordu "While ı sleep,he swims." kafam orada ters çaılşmaya başladı..

4 yıl önce

Viforvendetta

senin yazdığın 'o yüzerken ben uyurum' cevapta yazan 'ben uyurken o yüzer' anlam aynı ama vurgu farklı işte

4 yıl önce

eeempusa

Açıklayıcı bir link veren olsa da öğrensek

3 yıl önce

demirelifsude

ben "ben uyur iken o yüzer" yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

dilekyakut1

gerizekalı

2 yıl önce

ozcelikltd

While ile -iyor - yor ( ing takısı ) gelmesi gerekir. While I sleeping she swims. .

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ing eki varsa am/is/are gerekir, yani "I am sleeping". I sleeping iye bir şey yoktur

3 yıl önce

buse.a

Bende ing yazdım ama yanlış çıktı cevap

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.