Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben uyurken o yüzer."

Çeviri:She swims while I sleep.

4 yıl önce

16 Yorum


gzmerc

When i sleep he swims cevabim dogru kabul edildi

4 yıl önce

Mr.UfukErdogan

benimkini de yanlış kabul etti .. :S

1 yıl önce

Turker90

Ben doğru cevabı yazarken uyurken sözünün altına baktığımda (while) sleeping yazdığını görünce öyle yazdım ve yanlış dedi. Madem doğrusu while sleep öyleyse o yanlışı düzeltin. Bildiğim doğrudan beni şaşırttı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada bir hata yok. eğer kişinin kendi yaptığı iki şeyden bahsetseydi doğru olurdu, mesela "I dream while sleeping": ben uyuken rüya görürüm.

ipuçlarını cümleye özel yapma şansımız yok, ipuçları o kelimeye ait genel ipuçlarıdır

3 yıl önce

Yusuf_AKsoy

Ben uyurken o yuzer.. İ sleep while she swims. Kabul olmuyor

11 ay önce

Mursel_61

She swims while I was sleeping neden olmadı. While ın kalıbı bu değil miydi?

3 yıl önce

eeempusa

Zaman karmaşası

3 yıl önce

akrabcanx

As nedenek

2 yıl önce

Chotanak

While ve when arasındaki fark nedir?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"when" anlık durumlar için, "while" zaman alan aktiviteler için. Yukardaki cüme VS "I sleep when he stops talking" ==> uyumak sürekli, susmak ise anlık bir olay. benzer şekilde uykuya dalmak anlık bir olay olurdu ama konuşmak sürekli.

4 yıl önce

Primalshade
Primalshade

When sadece anlık durumlar için kullanılmaz. Yanlış bilgi vermeyiniz. "Life was good when I was a child"... Örnekten anlaşılacağı gibi "when" i anlık durumdan ziyade geniş bir zaman diliminden bahsederken de kullanırız. While ise daha kısa zaman süreçleri için kullanılır.

4 hafta önce

oguzhanyesil

I sleep while he swims

2 yıl önce

M.Sekmenn

I sleeping while she swims neden kabul etmiyor

2 yıl önce

ibrahimseu

I'm sleeping she swims neden kabul edilmedi

2 yıl önce

BerkOcak2

ı sleep while you swims yaptım kabul etmedi

2 yıl önce

isimsiz111195

Ing takısı nerde kullanılıyor?

9 ay önce