"Shehadjustwalkedhome."

Μετάφραση:Αυτή είχε μόλις περπατήσει μέχρι το σπίτι.

πριν από 2 χρόνια

13 σχόλια


vanja2009

Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτή η πρόταση στα ελληνικά, αλλά η μετάφραση "Αυτή είχε μόλις περπατήσει σπίτι" που βγάζει στα ελληνικά δεν έχει κανένα συντακτηκό νόημα.

πριν από 4 μήνες

doubleg300656

Xειρότερη μετάφραση και από το google translator, ασύντακτη και εντελώς λανθασμένη!

πριν από 1 χρόνο

ippeas

Δεν το καταλαβαίνω αυτο. Μήπως δεν είναι σωστο παραδειγμα;

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Εννοεί ότι "μόλις είχε φτάσει στο σπίτι περπατώντας" αλλά αυτή η περιφραστική μετάφραση ίσως μπερδεύει περισσότερο. ?

πριν από 2 χρόνια

Taxiarchis

"Αυτή μόλις είχε μπει σπίτι" είναι λάθος? :Ο

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Περπάτησε μέχρι το σπίτι, δε σημαίνει ότι μπήκε μέσα κιόλας! :)

πριν από 2 χρόνια

kostas564712

Τι εννοεί ο ποιητής

πριν από 1 χρόνο

NinaTheris

Τι σημαίνει αυτό?

πριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

…… περπατήσει σπίτι? Δεν βγάζει νόημα!

πριν από 9 μήνες

andrikon
andrikon

Στα ελληνικά δε βγάζει νόημα αυτή η φράση. Θα μπορούσαμε να πούμε "Αυτή μόλις είχε πάει με τα πόδια σπίτι" ή "Αυτή μόλις είχε πάει περπατώντας σπίτι"

πριν από 4 μήνες

EleniIliad1

Δεν το έχω καταλάβει αυτό...

πριν από 3 μήνες

andrikon
andrikon

Μέχρι πρότινος η μετάφραση ήταν "Αυτή είχε μόλις περπατήσει σπίτι". Η απόδοση μιας φράσης κατά λέξη δε βγάζει πάντα νόημα από τη μια γλώσσα στην άλλη. Κάθε γλώσσα έχει τους δικούς της κανόνες (γραμματική-συντακτικό). "Αυτή είχε μόλις περπατήσει (μέχρι ή έως το) σπίτι" βγάζει νόημα στα ελληνικά. Χαίρομαι για τη διόρθωση!

πριν από 3 μήνες

Pop792238

"μέχρι"? Πώς προκύπτει αυτό?

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.