Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She had just walked home."

Μετάφραση:Αυτή είχε μόλις περπατήσει σπίτι.

πριν από 2 χρόνια

9 σχόλια


ippeas

Δεν το καταλαβαίνω αυτο. Μήπως δεν είναι σωστο παραδειγμα;

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Εννοεί ότι "μόλις είχε φτάσει στο σπίτι περπατώντας" αλλά αυτή η περιφραστική μετάφραση ίσως μπερδεύει περισσότερο. ?

πριν από 2 χρόνια

Taxiarchis

"Αυτή μόλις είχε μπει σπίτι" είναι λάθος? :Ο

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Περπάτησε μέχρι το σπίτι, δε σημαίνει ότι μπήκε μέσα κιόλας! :)

πριν από 2 χρόνια

kostas564712

Τι εννοεί ο ποιητής

πριν από 1 χρόνο

NinaTheris

Τι σημαίνει αυτό?

πριν από 8 μήνες

Konstantin716578

…… περπατήσει σπίτι? Δεν βγάζει νόημα!

πριν από 5 μήνες

vanja2009

Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτή η πρόταση στα ελληνικά, αλλά η μετάφραση "Αυτή είχε μόλις περπατήσει σπίτι" που βγάζει στα ελληνικά δεν έχει κανένα συντακτηκό νόημα.

πριν από 5 ημέρες

andrikon

Στα ελληνικά δε βγάζει νόημα αυτή η φράση. Θα μπορούσαμε να πούμε "Αυτή μόλις είχε πάει με τα πόδια σπίτι" ή "Αυτή μόλις είχε πάει περπατώντας σπίτι"

πριν από 21 ώρες