"She had just walked home."

Μετάφραση:Αυτή είχε μόλις περπατήσει μέχρι το σπίτι.

April 27, 2016

13 σχόλια


vanja2009

Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτή η πρόταση στα ελληνικά, αλλά η μετάφραση "Αυτή είχε μόλις περπατήσει σπίτι" που βγάζει στα ελληνικά δεν έχει κανένα συντακτηκό νόημα.

August 11, 2018

doubleg300656

Xειρότερη μετάφραση και από το google translator, ασύντακτη και εντελώς λανθασμένη!

September 27, 2017

ippeas

Δεν το καταλαβαίνω αυτο. Μήπως δεν είναι σωστο παραδειγμα;

April 27, 2016

ssurprize

Εννοεί ότι "μόλις είχε φτάσει στο σπίτι περπατώντας" αλλά αυτή η περιφραστική μετάφραση ίσως μπερδεύει περισσότερο. ?

April 27, 2016

Taxiarchis

"Αυτή μόλις είχε μπει σπίτι" είναι λάθος? :Ο

July 4, 2016

D_..
Mod

    Περπάτησε μέχρι το σπίτι, δε σημαίνει ότι μπήκε μέσα κιόλας! :)

    July 4, 2016

kostas564712

    Τι εννοεί ο ποιητής

    December 27, 2016

NinaTheris

    Τι σημαίνει αυτό?

    December 10, 2017

Konstantin716578

    …… περπατήσει σπίτι? Δεν βγάζει νόημα!

    March 6, 2018

andrikon

    Στα ελληνικά δε βγάζει νόημα αυτή η φράση. Θα μπορούσαμε να πούμε "Αυτή μόλις είχε πάει με τα πόδια σπίτι" ή "Αυτή μόλις είχε πάει περπατώντας σπίτι"

    August 16, 2018

EleniIliad1

    Δεν το έχω καταλάβει αυτό...

    August 28, 2018

andrikon

    Μέχρι πρότινος η μετάφραση ήταν "Αυτή είχε μόλις περπατήσει σπίτι". Η απόδοση μιας φράσης κατά λέξη δε βγάζει πάντα νόημα από τη μια γλώσσα στην άλλη. Κάθε γλώσσα έχει τους δικούς της κανόνες (γραμματική-συντακτικό). "Αυτή είχε μόλις περπατήσει (μέχρι ή έως το) σπίτι" βγάζει νόημα στα ελληνικά. Χαίρομαι για τη διόρθωση!

    August 28, 2018

Pop792238

    "μέχρι"? Πώς προκύπτει αυτό?

    September 5, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.