"El gato come un ratón porque el perro lee."

Traducción:El gat menja un ratolí perquè el gos llegeix.

April 27, 2016

4 comentarios


TaliaBoi

A mí em sona millor "el gat -es- menja un ralolí ...". Jo dic " el gat menja pa, el gat menja carn, el gat menja ratolins"

April 27, 2016

Oceanotti

Tant en català com en espanyol es pot pronominalitzar el verb menjar (comer), però si es diu que El gat es menja un ratolí això vol dir que se'l menja tot sencer.

March 21, 2019

Memo2

La Fontaine utilizando psicotrópicos...

August 22, 2016

ejulianops

@ShitDuolingoSays

June 4, 2019
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.