Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir zeigen die Zeitung dem Senior."

Çeviri:Biz gazeteyi ihtiyara gösteriyoruz.

0
2 yıl önce

6 Yorum


Gluslu0

den olması gerekmiyormu

1
Cevap ver2 yıl önce

suna_su

'Dem Senior', 'der Senior' un dativ hali ve yönelme anlamı (ismin -e hali;kime / neye gazeteyi gösteriyoruz) verdiği için buradaki kullanımı doğru.

2
Cevap ver12 yıl önce

Gluslu0

yönelme akusativ bulunma dativ diye biliyorum

1
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • Yönelme hali (İsmin "-e" hali) = Dativ
  • Belirtme hali (İsmin "-i" hali) = Akkusativ
1
Cevap ver12 yıl önce

Gluslu0

Teşekkür ederim

1
Cevap ver2 yıl önce

Gluslu0

Teşekkür ederim

1
Cevap ver2 yıl önce