"Wir zeigen die Zeitung dem Senior."

Çeviri:Biz gazeteyi ihtiyara gösteriyoruz.

April 27, 2016

8 Yorum


Gluslu0

den olması gerekmiyormu

April 27, 2016

suna_su

'Dem Senior', 'der Senior' un dativ hali ve yönelme anlamı (ismin -e hali;kime / neye gazeteyi gösteriyoruz) verdiği için buradaki kullanımı doğru.

April 27, 2016

Gluslu0

yönelme akusativ bulunma dativ diye biliyorum

April 27, 2016

MeteUlku
  • Yönelme hali (İsmin "-e" hali) = Dativ
  • Belirtme hali (İsmin "-i" hali) = Akkusativ
April 28, 2016

Gluslu0

Teşekkür ederim

April 28, 2016

Gluslu0

Teşekkür ederim

April 28, 2016

humetin

Wem zeigen wir die Zeitung ? =

Was zeigen wir dem Senior ? =

Wem zeigen wir was ? =

October 18, 2018

humetin

Ich zeige dir, wie man Pizza bäckt. =

October 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.