1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She has a good ear."

"She has a good ear."

Fordítás:Jó füle van.

April 27, 2016

8 hozzászólás


csuszer

ez miért nem jó? "neki egy jó füle van"


Harga

A good az inkább jó.


Harga

Mert ez a mondat nem azt jelenti, hogy csak egy van neki. (Próbáld inkább "neki egy" nélkül.)


jcsabax

It is called "The van Gogh Effect".


Bonifac.Kener

füles téma ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Priska89641

Ezt most úgy érti, h jó a hallása?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.