1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We need a responsible guard."

"We need a responsible guard."

Çeviri:Bizim sorumlu bir bekçiye ihtiyacımız var.

January 17, 2014

29 Yorum


pelin48

Bizim güvenilir bir bekciye ihtiyacimiz var dedim kabul etmedi... responsible'ın bu anlamida var.


[aktif olmayan kullanıcı]

    "We need a trustworthy guard" demişsiniz.


HulyaCakka

    bekci security guvenlik degil mi?


nurettin20

    "Bizim ihtiyacımız sorumluluk sahibi bir bekçi" doğru cevap ama kabul görmedi.


OzgurYILMA9

    Ben de aynı hatayı yaptım. Guard: Bekçi, Security: Güvenlik


Ilyas12b

    bizim sorumluluk sahibi bekçiye ihtiyacımız var dedim kabul etmedi


fatmadoru3

    We need a responsible guard


Oyilmaz56

    İhtiyaç yerine Gereksinim dedim kabul edilmedi.


yavuzsahin

    Bizim ihtiyacimiz sorumlu bir bekci dedim ama kabul etmedi?


DuoLingoCu24

    Bizim sorumlu bir bekçiye ihtiyacımız var.Olucaktı


    [aktif olmayan kullanıcı]

      "What we need is a responsible guard" demişsiniz.


Dpumetin

      Bizim sorumlu bir bekçi ihtiyacımız var dedim yanlış dedi Bekçiye nasıl oluyor anlamadım ....


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Devrik cümle kurmuşsunuz


MuratAslan2

        Bizim sorumlu bir bekçiye ihtiyacımız vardır. Cevabını vardır dan dolayı neden kabul etmedi?


IsikYesil

        ben sadece yazarken bir ile sorimluluk kelimelerini yanlislikla bitisik yazdigim icin ki telefonumun harfleri kucuk geliyor yanlis degerlendirdiniz


dadasomer

        Bizim sorumlu bir güvenliğe ihtiyacımız var neden kabul edilmedi??


OzgurYILMA9

        Guard: Bekçi, Security: Güvenlik


K.Kadir

        bize sorumlu koruma lazım


Battal345522

        "Bizim sorumululuk sahibi bir güvenliğe ihtiyacımız var" dedim yanlış dedi. Sanırım "guard" tanımı 80 lerde kalmış.


OzgurYILMA9

        Ben de aynı hatayı yaptım. Guard: Bekçi, Security: Güvenlik


Dogans3

        Nöbetci işte


Ugur_Korkmaz

        Defalarca ders tekrarı yapmamıza rağmen, alıştırmalarda bilmediğimiz kelime, deyim ve kalıp cümlelerle karşılaşıyoruz. Bilginize.


BarIkizler

        In Turkey,Guards are on the street at nights


olsunbe

        "Bizim Mesul bir bekçiye ihtiyacımız var" dedim kabul etmedi.


        [aktif olmayan kullanıcı]

          Bu cümlenin birçok doğru karşılığı var ama hepsi sisteme kaydedilmediği için cümleleriniz yanlış kabul edilebilir. Bu sizin değil sistemin problemi.


lkKl13

          Teknik bir sorun mu var? Kaç ders oldu yapıyorum, puanım hep aynı...!!


lkKl13

          Teknik bir sorun mu var? Kaç ders oldu yapıyorum, puanım hep aynı....!!


Figen711704

          Sorumlu bir bekciye ihtiyacımız var dedim kabul etmedi ozneyi gizli tutsamda kabul ediyordu


dilber558419

          Bizim somlu bir bekciye ihtiyacımiz var dedim kabul edilmedi

          Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.