Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O alıştırma yapar."

Çeviri:Er macht Übungen.

2 yıl önce

3 Yorum


candost2
candost2

Neden çoğul? Neden "Übungen" ?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Genel bir ifade içeren cümleler, ya "ein/eine" belirsiz artikeli alan tekil bir isim ya da çoğul bir isim içerir. Örneğin aşağıdaki iki cümle de, her ne kadar birisi tekil birisi çoğul olsa da anlam olarak aynı şeydir:

  • Er macht eine Übung.
  • Er macht Übungen.
2 yıl önce

candost2
candost2

Er trainiert. Doğru cevap olabilir mi?

1 yıl önce