"Bir kız"

Çeviri:Ein Mädchen

April 28, 2016

22 Yorum


yuksel446144

Medhın

February 1, 2019

Mr.Whitee

neden eine olmuyor

August 8, 2019

kran92628

Yani kiz cocugunun

April 28, 2016

Elvan258347

Ben ne bileyim Almanlara sor belki bilirler

April 28, 2016

Elvan258347
April 28, 2016

Elvan258347

Gerçi Almanlara sormak için Almanya'ya gitmem gerekir o da çok zor

April 28, 2016

yuksel446144

Diye

February 1, 2019

yuksel446144

Okunur

February 1, 2019

Beirztemel

Avshdvsj SD VfB?

May 8, 2019

bahadrbalc

Ein Mädchen

September 23, 2016

SilaKandem

O kız sözcüğü zor

May 26, 2016

Yaz283971

Basit mädchen

June 14, 2016

prohakan

biri kız biri bayan demek oluyo kran92628

July 4, 2017

ecem961483

Oğlan ve kız kind demek miydi?

July 2, 2018

Nisanur172081

Kızdan İki Kelime Var?

October 5, 2017

kran92628

Neden kizin iki ismi var

April 28, 2016

AhmetKaganKulaz

elim çarptı sadece er yazdım

December 27, 2016

Yusuf393471

Yazdım gene unuttum

February 12, 2017

Elvan258347

Ama ben almanların kullandığı iki noktalı a yı yapamıyorum

April 28, 2016

NedaSuedaSahin

Normal a ya basili tut -androidlere- cikiyo

July 6, 2018

yagmurozderya

midçın diye mi okunuyor anlamadım

October 10, 2016

SinecanVural

maynak mısınız siz

March 9, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.