"O yemiyor."

Çeviri:Er isst nicht.

April 28, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


AhmetFerit8

Nicht ne anlamda ki? (Lütfen saygılı olun, Almanca'ya daha yeni başladım sadece dualingodan eğitim görüyorum yani bu işi daha da zorlaştırıyor.)


nuray.erguder

Orda olumsuz anlama geliyor örneğin ich esse nicht ben yemiyorum


ecislendin

Olumsuz anlamı katar. İngilizce de ki not gibi ya da Türkçe'deki -ma ,-me eki gibi


Betulalper

Es isst nicht neden olmuyo?


HilalGndoa2

Es (O) demek ama cansız varlık veya hayvanlar için (O) demek o yüzden olmuyor. İngilizcedeki "It" öznesi gibi de düşünebilirsin:)


Buse628384

çünkü es değil er yapman lazım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.