Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er ist früh."

Çeviri:O erken geldi.

0
2 yıl önce

9 Yorum


setenayalp

o erkenci daha uygun deil mi

3
Cevap ver1 yıl önce

Tayfun.26

Bu cevap kesinlikle yanlış gelmek ile ilgili bi cümle kullanılmamış. Er ist früh. Er = O Ist = haben = sahip olmak Früh = erken.

2
Cevap ver1 yıl önce

SevimKanar

Er ist früh gekommen olmasi gerekiyor. Falsche übersetzung

2
Cevap ver1 yıl önce

emil_dacic

Bu cumle olmamis cok sacma

1
Cevap ver1 yıl önce

KarayelByk

Bu cümle biraz saçma

1
Cevap ver1 yıl önce

nejatkerimoglu

gerçekten cok sacma

1
Cevap ver1 yıl önce

Risu.
Risu.

'O erken geldi.' Buradaki geçmiş zaman kullanım mı ?

0
Cevap ver2 yıl önce

emre426582

Belki o anlama geliyodur sadece bu cümleye özel argo gibi bende şaşırdım ama " arkadaş biraz erkenci" gibi böyle desem siz tanımadığım birine mesela beyfendi yada o adam demek yerine onu kullandığımı anlarsınız almancaya çevirsen anlaşılmaz

0
Cevap ver9 ay önce

humetin

Çeviri - Uyarlama

0
Cevap ver3 ay önce