1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist früh."

"Er ist früh."

Çeviri:O erkenci.

April 28, 2016

11 Yorum


setenayalp

o erkenci daha uygun deil mi


Tayfun.26

Bu cevap kesinlikle yanlış gelmek ile ilgili bi cümle kullanılmamış. Er ist früh. Er = O Ist = haben = sahip olmak Früh = erken.


SevimKanar

Er ist früh gekommen olmasi gerekiyor. Falsche übersetzung


aeidg

Hayatınızda ilk defa mı dil öğreniyorsunuz? Belli ki öyle. Bi de cevap yanlış diye ahkam kesiyorsunuz. Her şeyi Türkçe düşünüp, birebir Türkçe çevirmeyin. Almanca öğreniyorsunuz. Farklı bir dil bu.


emil_dacic

Bu cumle olmamis cok sacma


KarayelByk

Bu cümle biraz saçma


Risu.

'O erken geldi.' Buradaki geçmiş zaman kullanım mı ?


emresto1

Belki o anlama geliyodur sadece bu cümleye özel argo gibi bende şaşırdım ama " arkadaş biraz erkenci" gibi böyle desem siz tanımadığım birine mesela beyfendi yada o adam demek yerine onu kullandığımı anlarsınız almancaya çevirsen anlaşılmaz


humetin

Çeviri - Uyarlama


Mustafa949697

Çok saçmaladınız Duolingo proğramcıları,kendinizdemisiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.