"Er ist früh."

Çeviri:O erkenci.

April 28, 2016

11 Yorum


setenayalp

o erkenci daha uygun deil mi

November 17, 2016

Tayfun.26

Bu cevap kesinlikle yanlış gelmek ile ilgili bi cümle kullanılmamış. Er ist früh. Er = O Ist = haben = sahip olmak Früh = erken.

December 14, 2016

SevimKanar

Er ist früh gekommen olmasi gerekiyor. Falsche übersetzung

February 1, 2017

emil_dacic

Bu cumle olmamis cok sacma

October 22, 2016

KarayelByk

Bu cümle biraz saçma

November 7, 2016

nejatkerimoglu

gerçekten cok sacma

February 17, 2017

aeidg

Hayatınızda ilk defa mı dil öğreniyorsunuz? Belli ki öyle. Bi de cevap yanlış diye ahkam kesiyorsunuz. Her şeyi Türkçe düşünüp, birebir Türkçe çevirmeyin. Almanca öğreniyorsunuz. Farklı bir dil bu.

November 25, 2018

Risu.

'O erken geldi.' Buradaki geçmiş zaman kullanım mı ?

April 28, 2016

emre426582

Belki o anlama geliyodur sadece bu cümleye özel argo gibi bende şaşırdım ama " arkadaş biraz erkenci" gibi böyle desem siz tanımadığım birine mesela beyfendi yada o adam demek yerine onu kullandığımı anlarsınız almancaya çevirsen anlaşılmaz

November 11, 2017

humetin

Çeviri - Uyarlama

April 29, 2018

Mustafa949697

Çok saçmaladınız Duolingo proğramcıları,kendinizdemisiniz

December 12, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.